جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 415289
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
مؤسسه فرهنگی کوثر در شهر لاهه هلند

حوزه/ مؤسسه فرهنگی کوثر در شهر لاهه هلند، برنامه های متنوع شامل دوره های آموزشی و دعا و زیارت، برای بزرگداشت نیمه شعبان در نظر گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان علیه السلام، مؤسسه فرهنگی کوثر در شهر لاهه هلند برنامه های خود در هفته پیش رو را به شرح زیر اعلام کرد:

1. روز پنج شنبه مراسم جشنی توسط کمیته مراسمات و جشن ها برگزار می شود که شامل برنامه های متنوعی همچون قرائت قرآن، دعای کمیل، زیارت وارث خواهد بود. این مراسم از ساعت شش و نیم بعداز ظهر آغاز خواهد شد.

2. روز پنج شنبه کمیته زنان برنامه ای شامل تلاوت قرآن، دعای کمیل، زیارت وارث و حدیث کساء برگزار خواهد کرد که این مراسم نیز از ساعت شش و نیم بعد از ظهر ویژه خواهران آغاز خواهد شد.

3. در روز جمعه، برپایی نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام سید علی السعبری.

4. عصر روز جمعه دارالقرآن الکریم چهارمین دوره قرآنی خود را در محل مؤسسه کوثر برگزار می کند و در این دوره دروسی شامل آموزش ترتیل ارائه خواهد شد.

5. روز شنبه: برپایی نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام سید علی السعبری.

6. روز شنبه، ساعت دو و نیم عصر، برگزاری دروس علوم دینی حوزه علمیه الکوثر.

7. روز شنبه کمیته جوانان مؤسسه دوره افزایش توانایی های علمی ویژه مسلمانان هلند برگزار می کند که این دوره ویژه دانش آموزان مرحله نهایی ابتدایی خواهد بود.

8. بعد از ظهر روز شنبه نیز مراسم جشن باشکوهی به مناسبت میلاد امام زمان علیه السلام در ساعت 7 برگزار خواهد شد که از تمام مؤمنان برای شرکت در آن دعوت به عمل می آید.

9. روز یکشنبه مدرسه کوثر آماده پذیرایی از دانش آموزان خود خواهد بود و برنامه آموزش زبان عربی و تربیت اسلامی در ساختمان این مؤسسه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha