جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همبستگی حماس با اسرای فلسطینی

حوزه/ جنبش مقاومت اسلامی حماس روز گذشته تجمعی را در منطقه عبسان در شرق خان یونس با هدف اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی و اعتصاب غذای آنها برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، جنبش مقاومت اسلامی حماس روز گذشته تجمعی را در منطقه عبسان در شرق خان یونس با هدف اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی و اعتصاب غذای آنها برگزار کرد.

در این تجمع شماری از فرماندهان حماس از جمله محمد ابوعامر فرمانده حماس، طلال ابو ظریفه عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک، مصعب البریم از سران حماس و برخی شخصیت های اجتماعی و ملی از تمام گروه ها و شماری از اهالی منطقه حضور داشتند.

ابوعامر در سخنان خود در این تجمع گفت: حماس از تمام توان خود برای آزادی اسرا استفاده می کندو حاضر است هر بهایی را در این راه بپردازد و این پیمانی اس که حماس به آن متعهد شده و ما از تمام مردم و گروه های فلسطینی می خواهیم با جدیت برای آزادی اسرا تلاش کنند.

وی همچنین از ملت فلسطین و گروه ها و احزاب خواست به مقاومت به عنوان یک گزینه استراتژیک در نبرد با اسرائیل پایبند باشند و تاکید کرد گردان های القسام سخن خود را از طریق سخنگوی رسانه ای خود بیان کرد و گفت: هر روزی که صهیونیست ها به خواسته های اسرای ما پاسخ ندهند هر روزی که اعتصاب غذای اسرا ادامه داشته باشد، به همان اندازه به لیست خواسته های ما در تبادل 30 اسیر اسرائیلی افزوده خواهد شد.

از سوی دیگر ابوظریفه گفت: جبهه دموکراتیک همراه اسرا در نبرد با شکم خالی است و با آنها اعلام همبستگی می کند و از اینجا به آنها درود می فرستد و ما از تمام سازمان های حقوق بشر می خواهیم به مسئولیت خود در برابر اسرایی که دست به اعتصاب غذا زده اند عمل کنند تا شاهد شهادت آنها نباشیم.

وی افزود: ما به گردان های القسام و برگ های برنده آنها افتخار می کنیم و می دانیم آنها قدرت آزاد کردن اسرا را دارند و در عین حال از تمام مردم نیز می خواهیم همبستگی خود را با اسرا اعلام کنند.

پس از آن مصعب البریم از اسرای آزاد شده از بند رژیم صهیونیستی گفت: اسرا امروز به دشمن ثابت می کنند که می توانند با دست و شکم خالی در برابر طغیانگری آنها بایستند.

وی افزود: نبرد اسرا وارد مرحله خطرناکی شده و دیگر نمی توانند از اعتصاب غذای خود دست بردارند و دشمن صهیونیستی به زودی ناچار خواهد شد در برابر آنها به زانو در بیاید.

این فرمانده حماس ادامه داد: اراده اسرای ما برگرفته از ایمان و آزادگی و حقانیت آنها است و به زودی همین اراده و ایمان منجر به پیروزی آنها خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha