سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دکتر فرشباف، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی

حوزه/ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برگشت به وظایف اصلی سازمان، توسعه صلاحیت های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای بهبودی سیستم اجرایی کشور و رضایتمندی مصرف کنندگان از جمله اهداف پیش روی این سازمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر فرشباف، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی،‌ امام جمعه قم گفت: در استان قم مدیران بسیار فعالی در زمینه تعزیرات حکومتی داریم و با توجه به شناختی که از شرح وظایف این سازمان دارند توانستند اقدامات خوبی را در حیطه کاری خود در این استان انجام بدهند.

معاون سازمان  تعزیرات حکومتی افزود: استان قم از لحاظ رتبه بندی در درجه بالایی قرار دارد و امیدواریم همین رتبه نیز نسبت به گذشته بیشتر و بهتر شود.

وی خاطر نشان کرد: بعضی از قوانینی که دراین سازمان وجود دارد با توجه به قدیمی بودن قانون های وضع شده در این خصوص، عناوین مجرمانه برای متخلفین ثبت می کند در حالی که فقط تخلف به حساب می آیند، لذا از نظر بازدارندگی اثر خاصی ندارند و باید تجدید نظر و اصلاح شوند و نسبت به این عناوین نگاه جدیدتری شود تا نقش بازدارندگی موثر واقع شود.

فرشباف در ادامه اظهار داشت: جلسات بسیار گسترده ای جهت جرم زدایی از بعضی از عناوین بین سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه برگزار شده است که می تواند زمینه را برای اصلاح قوانین فراهم آورد.

وی خاطر نشان کرد: برگشت به وظایف اصلی سازمان، توسعه صلاحیت های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای بهبودی سیستم اجرایی کشور و رضایتمندی مصرف کنندگان از جمله اهداف پیش روی این سازمان است.

خاطر نشان می شود: در ابتدای دیدار، مهدی ریاضی، مدیر کل تعزیرات حکومتی قم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این سازمان گفت: سند های چشم انداز 10 ساله سازمان تدوین شده است و برخورد با تخلفات بهداشتی، گران فروشی داروخانه ها، عدم رعایت بهداشت محیطی و کارخانجات تولیدی از صلاحیت های این سازمان بوده و در حال گسترش دیگر صلاحیت ها است.

وی افزود: قواینی این سازمان در حال نوسازی و به روز شدن است و نظارت و کنترل بازار به صورت مستمر در حال انجام است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha