پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام دلیر نقده‌ای

حوزه/ ادعای حکومت اسلامی داشتن با رشوه، بد اخلاقی، بد حجابی و حقوق نجومی ودیگر مسائل ضد ارزشی سازگاری ندارد؛ باید برای جهانی شدن با ظلم، فساد و مبارزه کرد تا نقطه امیدی در جامعه برای ظهور آن حضرت روشن شود.

حجت الاسلام و المسلمین  بهرام دلیر نقده ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تبریک نیمه شعبان  به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و گفت: مهدویت و شاخصه های این حکومت  جهانی ریشه درحکومت پیامبر(ص) دارد، حکومت پیغمبر خاتم(ص) عدالت محور، اخلاق، آسمانی، دینی و تاکید بر ارزشهای الهی بود.

این استاد حوزه عنوان کرد: زمانی که فرزندی از نسل پیامبر(ص) جانشین می شود حکومت او دارای خصائصی چون عدالت، اخلاق و ارزش های الهی و دینی است، در فلسفه رسالت پیامبر(ص) تاکید فراوانی برکمال، سعادت و اخلاق شده است و همین مسئله در حکومت حضرت مهدی(عج) است.

حجت الاسلام و المسلمین دلیر با بیان اینکه عدالت در حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) موج می زند، ولی جامعه اسلامی با این حقیقت فاصله زیادی دارد  و تنها سخن از مفهوم عدالت می کنیم، گفت: در حکومت جهانی کوچکترین ظلمی به احدی نمی شود و همه به حقوق خود خواهند رسید و حتی اجرای عدالت در همه نقطه از جهان برقرارمی باشد.

این استاد حوزه بابیان اینکه حکومت حضرت مهدی(عج)، شریعت محور است و درشریعت حقایق جاری می شود، افزود: اگر برای ظهور حکومت مهدی(عج) می خواهیم تلاش کنیم، لازم است شاخصه های چون عدالت، اخلاق و قضاوت در جامعه اسلامی اجرا شود.

 این کارشناس مسائل مذهبی بابیان اینکه ادعای حکومت اسلامی داشتن با  رشوه، بد اخلاقی، بد حجابی و حقوق نجومی و دیگر مسائل ضد ارزشی سازگاری ندارد، گفت: باید برای جهانی شدن با ظلم، فساد و مبارزه کرد تا نقطه امیدی در جامعه برای ظهور آن  حضرت  روشن شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha