پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تاکید بر ضرورت تبیین و ترویج آموزه های مهدوی، گفت: یکی از مشکلات عصر غیبت، دین داری است که امروز و با شبهاتی که علیه اسلام القا می شود کار سختی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله مرتضی مقتدایی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه، ظهر پنجشنبه در مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه تبریز که با حضور آیت الله مجتهدشبستری در مدرسه حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تبیین و ترویج آموزه های مهدوی، گفت: یکی از مشکلات عصر غیبت، دین داری است که امروز و با شبهاتی که علیه اسلام القا می شود کار سختی است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به فضیلت دین داری عصر غیبت، افزود: اگر کسی در این زمان دینش را حفظ کند و منتظر امام زمانش باشد، فضیلت بسیار فراوانی دارد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه همچنین عنوان کرد: انقلاب اسلامی حکومتی است که بعد از هزار و ۴۰۰ سال روی کار آمد و با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و با هدایت رهبر معظم انقلاب پیش می رود.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه لباس روحانیت لباس افتخار خادمی دین و مکتب اهل بیت(ع) است، گفت: این لباس سربازی امام زمان(عج) و  ادامه رسالت علمای دین است که باید شأن و منزلت آن حفظ شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر ضرورت توجه طلاب به علم آموزی و تهذیب و اخلاق، تصریح کرد: طلاب باید در عرصه تحصیل و تهذیب جدیت داشته باشند تا سزاوار و صلاحیت تبلیغ دین را کسب کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha