سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مسجد جمکران

حوزه/ منتظران امام زمان(علیه السلام) در شب میلاد پر خیرو برکت آن حضرت با قرائت میثاق نامه با قطب عالم امکان تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، زائران این مکان مقدس در شب ولادت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) با قرائت میثاق نامه با امام زمان(علیه السلام) تجدید بیعت کردند. متن این میثاق نامه به شرح ذیل است:

وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ

روز نیمه شعبان ، روز نوید بخشی است که می‌تواند به مستضعفان جهان امید و به پویندگان راه فلاح و رستگاری ونجات، صبر و استقامتی پایدار دهد. چرا که در این روز مبارک منجی عالم بشریت پا به عرصه جهان نهاده تا وعده الهی همه پیروان و ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین مبنی بر حاکم نمودن توحید و عدالت اجتماعی را در کل عالم تحقق عینی بخشد و با تأمین حکومت عدل الهی مستضعفان جهان را نجات و حقیقت دین اسلام را به تمام و کمال آشکار نماید.

ما عاشقان و دلباختگان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در این روز مبارک و در این مکان مقدس و شریف به نیابت از طرف تمامی منتظران دولت مهدوی یکبار دیگر حسن ایستادگی بر عهد و پیمان خویش با آن امام همام با نایب بر حقش ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری بیعت کرده و به نکات زیر تاکید می‌کنیم.

انقلاب اسلامی ایران با هدف زمینه‌سازی برای ظهور دولت کریمه امام زمان علیه السلام سکویی بزرگ و الگویی مطلوب برای تمامی نهضت های آزاد بخش در جهان معاصر است تا با چنگ زدن به ریسمان الهی به جنگ با طواغیت و نمرودیان زمان رفته و ریشه‌های کفر و شرک و نفاق را بخشکاند و ظلمت و تاریکی از بین برود و خورشید عالم تاب مهدوی درخشان‌تر گردد، لذا ما منتظران حاکمیت ائمه صلوات الله علیهم اجمعین به جد تلاش می‌کنیم جهت گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان پا به پای رهبر فرزانه انقلاب قله‌های شرف و افتخار را در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی فتح نماییم.

دشمن پس از شکست در عرصه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی اکنون به صورت تمام عیار با تمامی امکانات وارد صحنه نبرد با انقلاب گردیده است و ما نیز خدا را شاکریم که تاکنون با عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین گوش به فرمان نایب بر حق ولی عصر علیه السلام توانسته‌ایم در این عرصه همچون عرصه‌های دیگر به ویژه در حوزه فضای مجازی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است فعالانه تلاش کرده‌ایم ولی باید بیش از گذشته در این راه تلاش نماییم تا نظام اجتماعی به ویژه نظام خانواده از استحکام خوبی برخوردار شود.

نهضت‌های مقاومت با تکیه بر اهداف بلند انقلاب اسلامی به عنوان طلایه داران ظهور دولت کریمه توانسته‌اند در جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه اثر وجودی خویش را در لبنان، سوریه، یمن و بحرین به اثبات رسانند. ما ضمن حمایت جدی از مقاومت اسلامی در جهان و خاورمیانه درمقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، اعلام می‌کنیم که آماده‌ایم موضوع مقاومت را تعمیم داده و در همه عرصه‌ها فرهنگی مقابل استکبار مصمم‌تر و جدی‌تر مقاومت خود را در مقابل حرکت‌های نرم و پنهان فرهنگی دشمن به ویژه در نظام خانواده گسترده نماییم.

همه می‌دانیم در صورتی که نظام خانواده از نظر دینی و ارزشی قوی شود دشمن نمی‌تواند به مقاصد پلید خویش دست یابد، لذا از همه مسئولان کشور خاصه رسانه ملی می‌خواهیم که تمامی امکانات فرهنگی خویش را در جهت استحکام نظام خانواده بکار گیرند تا مقاومت در مقابل هجمه دشخیمانه دشمن به سرانجام خوبی برسد، لذا ما آماده‌ایم تا فرهنگ مقاومت در محیط خانواده را تثبیت کرده و ارتقا دهیم.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha