چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اعزام طلاب

حوزه/ حجت الاسلام صفی خانی گفت: در سال های دفاع مقدس نقش روحانیون بسیار چشمگیر تر بود و امروز هم نه تنها در عرصه تبلیغ فعالیت داشته، بلکه در اردوهای بسیج سازندگی نقش تاثیر گذاری دارند و این مسیر را برای همیشه ادامه خواهد داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، در جمع دست اندرکاران اعزام طلاب و روحانیون به اردوهای جهادی، گفت: طلاب و مبلغیان علاوه بر کار فرهنگی، در بحث های سازندگی نیز کارهای قابل توجهی انجام داده اند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های خود بر محرومیت زدایی تاکید فرموده اند، بر این اساس روحانیون علاوه بر محرومیت زدایی، سازندگی معنوی و اعتقادی نیز انجام می‌دهند.

وی افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی، تشکیل گروه‌های جهادی و خدوم برای گره‌گشایی از کار مردم و نیازمندان بوده است و این امر در سال‌های نه چندان دور در قالب جهاد سازندگی وجود داشت.

حجت الاسلام صفی خانی ادامه داد:  امروز به جایی رسیده ایم که  اقشار مختلف مردم در بسیج فعالیت می کنند و اقداماتی همچون محرومیت زدایی و سازندگی، دفاعی و امنیتی را انجام می دهند و ماموریت حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را برعهده دارند، یعنی بسیج می خواهد از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده و آنها را حفظ کند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برکات اردوهای جهادی هم از بُعد معنوی و هم از نظر خدمات رسانی طی سالیان گذشته بسیار بارز بوده است.

وی به حضور موثر و با نشاط طلاب و روحانیون در اردوهای  جهادی اشاره کرد و بیان داشت: در سالهای دفاع مقدس نقش روحانیون بسیار چشمگیر تر بود و امروز هم نه  تنها  در عرصه تبلیغ فعالیت داشته، بلکه در اردوهای بسیج سازندگی نقش تاثیر گذاری دارند و این مسیر را برای همیشه ادامه خواهد داد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: امسال نیز 150 نفر از طلاب و روحانیون با همکاری مدیریت حوزه استان و سازمان بسیج طلاب و روحانیون به اردوهای بسیج سازندگی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha