سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
افتتاح مسجد ائمه اطهار

حوزه/ مسجد ائمه اطهار(ع) شهرک قدس قم با حضور مردم و مسئولین افتتاح شد.

حجت الاسلام نصرالله هاتفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» درحاشیه افتتاح مسجد ائمه اطهار(ع) شهرک قدس گفت: مسجدی که به اسم ائمه اطهار(ع) نام گذاری شده، حدود ده سال گذشته، کلنگ آن با حضور حضرت آیت الله صافی از مراجع تقلید و آیت الله صلواتی به زمین زده شده است.

وی با بیان اینکه متراژ زمین این مسجد در حدود 900 متر می باشد، از عدم همکاری مسئولین شهرداری برای سرعت بخشیدن به ساخت مسجد گلایه کرد و گفت: به جای اینکه در جامعه اسلامی با این گونه کارهای خداپسندانه و خیرخواهانه موافقت شود، به شکل های گوناگون مخالفت هایی انجام می گردد.

حجت الاسلام هاتفی افزود: این در حالی است که وهابی ها در مناطق مختلف با استفاده از نفوذ فرهنگی و ثروت به راحتی برنامه های فرهنگی و ضد دینی خود را جلو می برند و کسی هم نیست مخالفت کند؛ اما در جامعه اسلامی زمانی که فرد شیعی بخواهد با ساخت مسجد و کانون فرهنگی، برنامه هایی برای منافع و ترویج اهل بیت(ع) انجام دهد به صورت های مختلف کارشکنی و سنگ اندازی می شود.

 وی با بیان اینکه تاکنون 750 میلیون تومان برای ساخت این مسجد هزینه شده، افزود: غیر از این مبلغ،‌  کمک دیگری برای ساخت مسجد و مجتمع فرهنگی نشده است، این زمین در سه طبقه در حال ساخت است که طبقه اول آن مسجد و طبقات بعدی آن بیشتر به عنوان مجتمع و کانون فرهنگی فعالیت خواهد کرد.

 لازم به ذکر است: این زمین از سوی حجت الاسلام هاتفی، داماد آیت الله صلواتی برای ساخت مسجد اهدا شد و در شهرک قدس نبش کوچه 76 واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha