جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان گفت: هزینه های گزاف تبلیغاتی مورد پسند مردم و زیبنده نظام اسلامی نیست و دیگر زمان آن گذشته كه مردم به واسطه تبلیغاتی كه بر در و ديوار شهر می بینند به يك شخصی رای دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان پیش از ظهر امروز در جمع خواهران عضو حلقه های صالحین حوزه علمیه قزوین که در کانون فرهنگی شهرستان اقبالیه برگزارشد، بر ضرورت روشنگری برای انتخاب صالح اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی تاکنون با عنایات امام زمان (عج) و پشتیبانی ملت انقلابی توانسته توطئه های فراوان از جمله توطئه بنی صدر، فتنه نهضت آزادی، اقدامات تروریستی منافقین و فتنه ۸۸ را خنثی کند.

وی در ادامه به هزینه های بسیار زیاد تبلیغاتی برخی از کاندیداها اشاره کرد و آن را مصداق اسراف دانست و بیان داشت: هزینه های گزاف تبلیغاتی مورد پسند مردم و زیبنده نظام اسلامی نیست و دیگر زمان آن گذشته كه مردم به واسطه تبلیغاتی  كه بر در و ديوار شهر می بینند  به يك شخصی رای دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: رقابتی ارزشمند و مفید است که در چارچوب قانون و به صورت سالم انجام شود و در این میان مردم بهترین تصمیم گیرنده خواهند بود تا با توجه به سوابق و توانایی نامزدها، بهترین را انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان در پایان تاکید کرد: رعایت مرّ قانون در انتخابات در جهت افزایش اعتماد مردم، از اصولی است که باید مورد توجه کاندیداها و دست اندرکاران انتخابات قرار گیرد تا با رعایت اصل قانونمداری بتوان فضا را برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha