پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین زمانی، مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه  ا

حوزه/ هدف ستادهای انتخاباتی، تبیین کمالات نامزد مورد علاقه خود باشد و از بداخلاقی های انتخاباتی پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را یکی از وظایف سیاسی و اجتماعی هر شهروندی عنوان کرد و افزود: مردم با حضور خود در همه صحنه ها ثابت کرده اند که همیشه پشتیبان نظام و انقلاب می باشند.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه افزود: مردم  بار دیگر نیز حضور گسترده ای در انتخابات خواهند داشت و دشمنان را بار دیگر مأیوس می کنند.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم، نظام و انقلاب ما دارای ارکان مهمی چون اسلامیت، جمهوریت، ولایت فقیه و مردم است؛ این امور می طلبد در چنین نظامی، احکام اسلام اجرا شود، تاکنون چنین بوده، بنابراین لازم است فردی در جایگاه ریاست جمهوری قرارگیرد که اسلام شناس باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین زمانی گفت: مردم کسی را انتخاب کنندکه دارای معیارهای اصلح بوده و صلاحیت بیشتری از دیگر رقبای خود داشته باشد.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه گفت: آشنایی به مبانی دینی و شرعی، دارای ایمان عمیق، عدم گرایش به مکتب شرق و غرب و اعتقاد به اصل ولایت فقیه داشتن روحیه انقلابی و استکبار ستیزی از جمله ویژگی کاندیدای اصلح است.

وی با بیان این که رئیس جمهور باید از اخلاص، زهد، اخلاق سیاسی و اجتماعی برخوردار باشد، گفت: تأئید شورای نگهبان، یعنی تأئید صلاحیت عمومی کاندیداها، بنابراین نباید با آبروی او بازی و پشت سر او غیبت و بدگویی کرد، رقبای انتخاباتی نیز باید به ستادهای انتخاباتی خود سفارش کنند با آبروی دیگران بازی نکنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین زمانی گفت: نامزدها و طرفداران آنها نباید بازنده اخلاق انتخاباتی باشند، مردم بیدار و تیزبین هستند و حرکات انتخاباتی و تبلیغاتی کاندیداها را رصد خواهند کرد ، قطعاً اخلاق انتخاباتی یکی از معیارهای انتخاب اصلح خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha