جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جنایت عربستان علیه مردم عوامیه

حوزه/ سکوت جامعه بین الملل در برابر جنایت های وحشیانه آل سعود در یمن و حمایت های غربی و عربی از آنها موجب شده این رژیم جرات پیدا کند جنایت های تازه ای را علیه مردم کشور خود و شیعیان منطقه عوامیه انجام دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان العمل الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد سکوت جامعه بین الملل در برابر جنایت های وحشیانه آل سعود در یمن و حمایت های غربی و عربی از آنها موجب شده این رژیم جرات پیدا کند جنایت های تازه ای را علیه مردم کشور خود و شیعیان منطقه عوامیه انجام دهد.

جریان العمل الاسلامی به شهادت رساندن جوان شیعه به نام علی محمد کاظم به دست مزدوران عربستان و زیر گرفتن خودرو وی توسط بولدوزر و همچنین به شهادت رساندن کودک شیعه به نام جواد الداغر دو و نیم ساله به وسیله شلیک گلوله جنگی را محکوم کرد و افزود: این کودک به همراه والدین خود از منطقه احساء برای شرکت در جشن میلاد امام مهدی علیه السلام آمده بودند.

العمل الاسلامی همچنین به شهادت رساندن جوان شیعه به نام ابوعبدالله علی عبدالعزیز را در دو روز پیش محکوم کرد و افزود: رئیس جمهور و مسئولان آمریکا مسئول اتفاقات تروریستی عوامیه هستند و ما حمایت کامل خود را از اهالی عوامیه اعلام می کنیم و تاکید می کنیم آنها حق دارند از سرزمین خود دفاع کنند و از تمام مردم و ملت های منطقه می خواهیم از مردم عوامیه حمایت کنند و صدای محکومیت این جنایت ها و خشم خود را در برابر آل سعود بلند کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام دمشان گرم پس حوزه علیمه قم چکار میکنه اینها شیعه نیستند نه کاری به یمن داره نه کاری به کشتار شیعیان عربستان داره .جالب است که با کمال پررویی استان سیستان ایران را اشغال شده میدانه .ولی سکوت مسئولین و سران و حوزه های علمیه را فراگرفته