جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عمامه گذاری طلاب خوزستانی

حوزه/ کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، از تلبس ۵۰ طلبه خوزستان در سال ۹۶ خبرداد و گفت: در دو ماه مبارک رجب و شعبان تعداد ۵۰ نفر از مدارس شهرستان‌های سوسنگرد، حمیدیه و اهواز به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

حجت الاسلام عباس منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تلبس جمعی از طلاب مدارس علمیه خوزستان، اظهارداشت: در اعیاد شعبانیه و هم‌زمان با میلاد منجی عالم بشریت تعدادی از طلاب مدارس علمیه سطح استان به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

وی با اشاره به آمار نفرات ملبس شده در سال جاری، گفت: در دو ماه مبارک رجب و شعبان تعداد ۵۰ نفر از مدارس شهرستان‌های سوسنگرد، حمیدیه و اهواز به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

حجت الاسلام منصوری، آخرین برنامه از مجموعه مراسم‌های تلبس در ماه مبارک شعبان را تلبس طلاب ۴ مدرسه علمیه خواند و بیان داشت: در این ماه پر فضیلت ۳۰ نفر از مدرسه علمیه شهرستان سوسنگرد، ۳ نفر از مدرسه علمیه باب‌الحوائج، ۲ نفر از مدرسه امام خمینی کلان‌شهر اهواز و ۱ نفر نیز از شهر قم، توسط آیت الله موسوی جزایری، لباس زیبای علم و دانش را بر تن کردند.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در پایان با بیان اینکه همگی طلاب واجد شرایط لازم برای تلبس بودند، افزود: این ۳۶ نفر از ماه‌ها قبل دوره‌های تلبس را طی کرده بودند و پس از صدور مجوز تلبس، در آیین عمامه گذاری شرکت کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha