جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که علما در تمامی حرکت های انقلابی پیش قدم بوده اند، گفت: در مسأله تحریم تنباکو، مشروطه و ملی شدن صنعت نفت علما پیش قدم بودند، البته این حرکت ها همانند انقلاب اسلامی پا برجا نبود و علت آن هم بی بصیرتی مردم آن زمان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات شهر همدان با عنوان «بصیرت در انتخابات» بیان داشت: همیشه علمای اسلام پرچمدار حرکت های انقلابی در ممالک اسلامی بوده اند.

وی در ادامه با اشاره به انقلاب اسلامی و حرکت عظیم ملت ایران در نبرد بین حق و باطل، ابراز داشت: جوانان این مرز و بوم با پشوانه روحانیت، در هشت سال دفاع مقدس مقابل جهانیان ایستادند و مشت محکمی  بر دهان استکبار جهانی زدند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که علما در تمامی حرکت های انقلابی پیش قدم بوده اند، گفت: در مسأله تحریم تنباکو، مشروطه و ملی شدن صنعت نفت علما پیش قدم بودند، البته  این حرکت ها همانند انقلاب اسلامی پا برجا نبود و علت آن هم بی بصیرتی مردم آن زمان بود.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره ضرورت حفظ نظام اسلامی گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در صحیفه نور می فرماید «حفظ نظام از اوجب واجبات است و خون دادن در این راه کم ترین کار به شمار می رود.

عضو خبرگان رهبری در ادامه افزود: دشمنان اسلام و انقلاب دین را افیون ملت ها می دانند و با این شعار می خواهند دین را از بین ببرند، چون دین با رزایل اخلاقی مبارزه می کند و زنده کننده ملت ها است.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: اسلام و مکتب شیعه، ایران اسلامی را زنده کرد و بهتر است بگوییم جهان را زنده کرده است و بیداری اسلامی در تمامی کشور ها اثر خود را گذاشته است و به حول و قوه الهی و عنایات مستمر حضرت بقیة الله الاعظم(عج) این انقلاب پا برجا و استوار است و بصیرت انقلابی سبب این استواری بوده است.

وی در پایان خطاب به ائمه جماعات گفت: سعی کنید در سطح شهر جلسات بصیرت افزایی تشکیل دهید و علاوه به تشویق به حضور حداکثری مردم در انتخابات، معیار های انتخاب اصلح را برای عموم مردم تبیین کنید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha