جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتخابات

حوزه/ شرکت در انتخابات براساس وصیت حضرت امام (ره) و بیانات مقام معظم رهبری تکلیفی الهی و شرعی است و همه باید با در نظر گرفتن این اصل در تعیین سرنوشت کشور خویش سهیم باشیم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، خانم قنبری در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد الشتر با اشاره به اینکه مبلغان پرچمداران اشاعه دین و فرهنگ در جامعه هستند، گفت: مبلغان و طلاب در نشان دادن مسیر و راه درست به مردم نقش بسزایی دارند و بیان دستورات قرآنی و  سیره اهل بیت (ع) می تواند زمینه ساز هدایت مردم به ویژه نسل جوان باشد .

وی در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: شرکت در انتخابات براساس وصیت حضرت امام (ره) و بیانات مقام معظم رهبری تکلیفی الهی و شرعی است و همه باید با در نظر گرفتن این اصل در تعیین سرنوشت کشور خویش سهیم باشیم .

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر با اشاره به اینکه خواهران طلبه می توانند با حضور در اماکن تبلیغی اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات را در بین مردم تبیین کنند، خاطرنشان کرد: مبلغان آثار و برکات حضور گسترده مردم را در ابعاد داخلی و بین المللی برای مخاطبان بیان نمایند .

قنبری، بیان ویژگی های و شاخصه های انتخاب اصلح را از دیگر رسالت های مبلغان در ایام انتخابات برشمرد و گفت: با انتخاب اصلح، می توان روز به روز شاهد رشد و پیشرفت ایران اسلامی در ابعاد گوناگون باشیم .

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر در ادامه با اشاره به سند ۲۰۳۰، گفت:این سند هیچ تطابقی با معیارهای اسلامی و عرفی ما ندارد، لذا همیشه باید بصیرت و هوشیاری خود را حفظ نماییم .

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha