جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر با حضور آگاهانه و با معنای خود پاسخ دندان شکنی را به آمریکا و افرادی که به دنبال تضعیف نظام هستند، خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در جمع روحانیون، ائمه جماعات، خانواده معظم شهدا و طلاب  در مصلای بزرگ شهرستان آبیک، به انتخابات روز جمعه اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام اسلامی نظیر حضور حماسی در انتخابات  29 اردیبهشت، پیام اتحاد ملی و انسجام اسلامی این ملت را به جهان مخابره می کند.

وی افزود: هر توطئه‌ای که  توسط دشمنان نظام اسلامی علیه این کشور شروع می شود، با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردمی ملت ایران و حضوری حماسی در تمامی صحنه های انقلاب نقش بر آب شده و خنثی می شود.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:  ملت ایران با وجود برخی مشکلات، نشان داده‌اند که همواره پاسدار حریم نظام اسلامی هستند و در تبعیت از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب پای این کشور و نظام ایستاده‌اند.

حجت الاسلام  والمسلمین اسلامی ادامه داد: مردم با بصیرت ایران اسلامی در عرصه پایبندی به نظام نشان داده اند که همگام با اصل نظام و آرمان‌های امام و رهبری حرکت کرده و دل در گروی منویات ولی فقیه دارند و از هیچ تهدیدی واهمه نخواهند داشت.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: طی 39 سال انقلاب اسلامی، دشمنان از هر طریقی سعی دارند مردم را از انقلاب دلسرد و حضور آن‌ها را در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی کمرنگ جلوه دهند.

امام جمعه شهرستان تاکستان افزود: ملت ایران همواره وفاداری خود را به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی نشان داده و اطمینان داریم در روز  29 اردیبهشت، یک بار دیگر شعور سیاسی خودشان را نشان داده است و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

وی در پایان گفت: مردم برای این انقلاب هزینه‌های زیادی را داده‌اند و خون زیادی پای این انقلاب ریخته شده است و نظام و رهبری را دوست دارند، لذا در آزمون بزرگ سیاسی روز جمعه حضور چشم‌گیر و دشمن شکنی خواهند داشت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha