پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فضای مجازی

حوزه/ دومین کارگاه سواد رسانه ای با موضوع تولید محتوا و تبلیغ در فضای مجازی به همت انجمن سواد رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مصطفی ضابط، کارشناس رسانه و فضای مجازی طی سخنانی در این کارگاه که در سالن جلسات مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به این که امروز از فضای مجازی در عرصه های مختلف استفاده های کاربردی به عمل می آید، اظهار داشت: این که مقام معظم رهبری فرمودند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، حاوی نکته مهمی برای ما می باشد و آن هم این که بدانیم حضور فعالانه در این عرصه چقدر می تواند به ما در نشر مفاهیم و آرمان های انقلابی و دینی کمک کند.

وی افزود: امروز در دنیا ، فضای مجازی تاثیر غیر قابل انکاری در بحث سبک زندگی دارد به خصوص در عرصه تبلیغ الکترونیک اقتصادی که در نوع مصرف و گرایش مخاطبان اثرگذاری بالایی از خود نشان داده است.

ضابط ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در یکی از بیانات خویش خطاب به شورای عالی فضای مجازی فرمودند که ما باید به سمت ایجاد و توسعه خدمات نو و بدیع بر اساس فرهنگ دینی و ملی خود در فضای مجازی باشیم که این مساله ناظر به امور تجاری و اقتصادی است.

وی گفت: در حال حاضر علاوه بر وبسایت ها و شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها ، ویکی ها ، انجمن ها و نیز ایمیل ها جزو بسترهای تبلیغ مجازی به شمار می روند و ما همه توان و سرمایه گذاری مان را نباید در شبکه های اجتمای منحصر کنیم، بلکه باید به همه ظرفیت ها در این عرصه توجه جدی داشته باشیم.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha