جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مردابیگی، با انتقاد از امضای سند ۲۰۳۰ یونسکو، آن را ناتوی فرهنگی در بخش آموزش و پرورش خواند و گفت: باید مکلف به انجام تکالیف شرعی اسلام ناب محمدی (ص) باشیم نه اینکه پیشرفت را در عبور از خطوط قرمز شرع مقدس اسلام بدانیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام با انتقاد از امضای سند 2030 یونسکو، گفت: این سند ناتوی فرهنگی در بخش آموزش و پرورش خواهد بود و با اجرای آن به راحتی از تکالیف شرعی چشم پوشی می شود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تاکید کرد: باید مکلف به انجام تکالیف شرعی اسلام ناب محمدی (ص) باشیم نه اینکه پیشرفت را در عبور از خطوط قرمز شرع مقدس اسلام بدانیم.

وی با تاکید بر این که سعادت و نجات بشر در عمل نمودن به تکالیف الهی و دینی است، افزود: غرب از این تفکر نگران و ناراحت است و با آن مبارزه می کند، لذا ما باید هوشیار باشیم که این تفکر را از جوانان و نوجوانانمان نربایند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به این که سند 2030 یونسکو زمینه ساز نفوذ دشمن و تخریب دیانت و اعتقادات جوانان و نوجوانان می باشد، اظهار کرد: ما باید به این مسئله حساسیت به خرج دهیم و تا جایی ورود کنیم که منجر به فسخ این سند ننگین گردد.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری، افزود: ما باید عرصه را برای این گونه تصمیم گیریی های خود سرانه  تنگ کنیم و جلوی اقدامات منافع طلبانه و غربگرا که موجبات نگرانی رهبرمعظم انقلاب را فراهم می آورد، را بگیریم.

وی، چشم پوشی بر تکالیف الهی و دینی و امضای این گونه سندها را مخالفت با احکام اسلام دانست و گفت: باید اسلام ناب محمدی را به تمامی عالمیان درست و کامل معرفی کنیم و به همگان ثابت نماییم که نجات بشریت در گرو عمل به تعالیم دینی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در این آزمون سیاسی بزرگ و تبیین معیارهای انتخاب اصلح، افزود: همه باید به صحنه بیایند و با انتخاب اصلح، آینده انقلاب و نظام را بیمه کنند تا شاهد اجرای اسنادی مانند 2030 نباشیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، رهنمودهای مقام معظم رهبری را نقشه راه همگان دانست و گفت: باید با دعوت مردم به حضور حداکثری و تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا، تمامی ترفند ها و نقشه های دشمنان را خنثی کرده و مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان بزنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha