جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام با تاکید بر ضرورت تربیت طلاب انقلابی در مدارس، گفت: مدارس علمیه باید جایگاه محوری، ولایی و انقلابی خود را روز به روز تقویت نمایند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در هم اندیشی مدیران مدارس و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان ایلام گفت: حوزه های علمیه باید انقلابی بمانند و شاخص ها و معیار های گفتمان امام(ره) و رهبری معظم را دنبال کنند.

مدیر حوزه علمیه ایلام با تاکید بر ضرورت تربیت طلاب انقلابی در مدارس، افزود: مدارس علمیه باید جایگاه ولایی و انقلابی خود را روز به روز تقویت نمایند و همین امر موجب می شود که دشمنان فکر نفوذ و ضربه زدن به حوزه ها و طلاب را در سر نپرورانند.

وی در ادامه افزود: اگر ما در زندگی فردی و اجتماعی خدا محور نباشیم، در مباحث جزئی مدیریتی و زندگی دچار مشکل و بن بست خواهیم شد، لذا باید با اعتقاد قوی شکرگزار بهترین موقعیت خود که همان خدمت به طلاب و حوزه است، باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در ادامه، تشویق مردمبه حداکثری در انتخابات و تبیین معیار های نامزد اصلح را از ماموریت های امروز روحانیت خواند و بیان داشت: دشمن از بصیرت و روحیه انقلابی ملت ایران  بسیارهراسان و بیم ناک است و هرچه ما قوی تر و چشمگیرتر در صحنه حضور داشته باشیم، دشمنان ضعیف تر و ناامیدتر خواهند شد.

برپایه این گزارش، در این هم اندیشی معونان حوزه استان و مدیران مدارس علمیه شهرستان ها گزارشی از برنامه ها و فعالیت ها ارائه دادند و سپس در خصوص مباحث زیرساختی، عمرانی، امورطلاب و دانش آموختگان، تهذیب و آموزش و پژوهش بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha