جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه درس اخلاق آیت الله سید مصطفی  موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان گفت: آموزش مسائل جنسی به کودکان از سنین پایین، در مراکز آموزشی یکی از مفاد سند ۲۰۳۰ می باشد و دشمنان اسلام از این طریق به دنبال اشاعه بی بند و باری و از بین بردن فرهنگ جهاد و شهادت و استثمار نظام آموزشی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، شب گذشته در مسجد جامع بخش خرم رود شهر تویسرکان با اشاره به امضای سند 2030 یونسکو، بیان داشت: سند 2030 سندی ننگ آور برای تحول در مراکز آموزشی ایران اسلامی است و نشانه ای از نفوذ دشمنان اسلام در کشور ماست.

مدیر حوزه علمیه همدان در ادامه افزود: دشمنان اسلام می خواهند با این سند علاوه بر دین زدایی از مدارس و نظام آموزشی، مسأله جنسیت و ضروریات اسلام یعنی محرم و نامحرم را از بین ببرند و آن را از مسایل حقوق بشری بیان کرده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان فرهنگ دینی ما را نشانه گرفته اند، ادامه داد: آموزش مسائل جنسی به کودکان از سنین پایین، در مراکز آموزشی یکی از مفاد سند ۲۰۳۰ می باشد و دشمنان اسلام از این طریق به دنبال اشاعه بی بند و باری و از بین بردن فرهنگ جهاد و شهادت و استثمار نظام آموزشی کشور هستند.

آیت الله موسوی اصفهانی افزود: معنای خانواده در غرب شامل قوانین ننگ بار هم جنس گرایی می شود و  یونسکو در سند 2030 ایران را متعهد به رعایت قوانین خانواده براساس این سند کرده است.

وی در ادامه با اشاره به حقوق بشر غربی، گفت: حقوق بشر غربی به دنبال کنار رفتن ادیان الهی است .

وی در پایان با اشاره به بیداری رهبر معظم انقلاب در تمامی زمان ها گفت: با هوشیاری رهبر معظم انقلاب جلوی اجرای این سند خفت بار گرفته شد، و وظیفه اصلی ما در تمامی عرصه ها تبعیت از ولایت فقیه است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha