شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی

حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با سخیف خواندن تبلیغات برخی نامزدهای انتخابات شورای شهر یزد، گفت: مسلمان به هیچ وجه مجاز به رای دادن به شخصی که هیچ گونه تعهد یا تقید ظاهری نسبت به اسلام نشان نمی دهند، نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در جمع بانوان معترض به تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای شهر یزد، با سخیف خواندن تبلیغات برخی نامزدهای شورای شهر یزد، گفت: از همان ساعات اول این تبلیغات ده ها نفر حضوراً یا تلفنی تماس گرفتند و گلایه جدی داشتند. لذا بر اساس وظیفه مضاعفی که احساس می کردم، بلافاصله ضمن تماس با برخی عزیزان دستگاه قضایی و دست اندر کار، شهرداری، هیئت های نظارت و بعضی از مسئولین، خواهان برخورد جدی با این حرکت سخیف ضد دینی و ضد ارزشی شدم.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه اینجا شورای اسلامی شهر است و باید هویت اسلامی داشته باشد، ادامه داد: نمی دانم خواهرانی که بدون توجه به ظواهر اسلامی و مبانی دینی و یا حتی آقایانی که این حرکت نادرست را در یک شهر به عنوان یک حرکت تبلیغاتی از خود بروز می دهند چه جوابی می خواهند در برابر خدا، اهل بیت(ع) و شهدا داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه انسان مسلمان به هیچ وجه مجاز به رای دادن به شخصی که هیچ گونه تعهد یا تقید ظاهری نسبت به اسلام نشان نمی دهند، نیست، تاکید کرد: رأی دادن به این گونه افرادی که حیای اسلامی و عفت اسلامی را زیر سؤال می برند، رأی ضد اسلام، ضد قرآن و منویات امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی در پایان با تقدیر از دادستان یزد، گفت: از فرمانداری و برخی از دوستانی که در این زمینه فعالیت داشتند درخواست کردم تا در صحنه حضور داشته باشند ، که بحمدلله همکاری بسیاری خوبی از سوی دستگاه های ذیربط انجام گرفت.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha