جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله ابوالحسن مهدوی

حوزه/آیت الله مهدوی، با اشاره به این که برخی برای رأی آوردن به هر ترفند و دروغی و تخریب رقبا متوسل می شوند، انتخاب اصلح را وظیفه همگان دانست و گفت: رای دادن هم حق است و هم تکلیف، لذا شانه خالی کردن از آن جایز نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه روز سرنوشت ساز انتخابات هستیم،  و همگی اهمیت این موضوع حساس را می دانیم، اظهار کرد: کشور ما چون یک کشور اسلامی است و با حمایت مردم به وجود آمده است و با پشتیبانی آنان هم تداوم یافته، با دیگر کشورها و حاکمیت ها تفاوت دارد.

وی ادامه داد: امام راحل مکررا تاکید می کردند که همه در انتخابات شرکت کنند  و حضور پای صندوق های رای را واجب کرده بودند، این واجب در شرکت از باب فقط تعیین سرنوشت نیست، بلکه به این جهت است که حضور حداکثری در انتخابات باعث تقویت نظام اسلامی می شد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن، حضور ملت ایران در انتخابات را رصد می کند، تصریح کرد: هر چه این حضور قوی تر باشد، دشمن مایوس تر می شود و  باعث تقویت نظام در برابر دشمنان خواهد شد.

آیت الله مهدوی، با اشاره به این که برخی برای رأی آوردن به هر ترفند و دروغ و تخریب رقبا متوسل می شوند، انتخاب اصلح را وظیفه همگان دانست و گفت: رای دادن هم حق است و هم تکلیف، لذا شانه خالی کردن از آن جایز نیست.

 وی با تاکید بر این که رئیس جمهور آینده باید با فساد، رانت خواری، حقوق های نجومی، تصرف غیر قانونی در اموال بیت المال و ... برخورد جدی کند، به امضای سند ۲۰۳۰ یونسکو اشاره و تصریح کرد: عقد توافقات و تعهداتی چون سند 2030 که رهبر معظم انقلاب نسبت به امضای آن، اعتراض شدید کردند، با ماهیت و مبانی نظام اسلامی در تضاد است.

آیت الله مهدوی در پایان با اشاره به این که طرفداران نامزدها از توهین و تخریب و تحقیر یکدیگر بپرهیزند، چرا که باعث تنش شده و به صلاح مملکت و نظام نیست، ابراز داشت: نظام اسلامی و مقام معظم رهبری امین مردم هستند و هرکسی که مردم به او رای بدهند، رئیس جمهور قانونی کشور است، باید دعا کنیم هر آنچه خیر و صلاح است برای ما از سوی خداوندمتعال رقم بخورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha