شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انتخابات

حوزه/ حوزه و روحانیت بدون گرایش به خط و جناح سیاسی وظایف و رسالت های خود را در راستای آگاهی بخشی و روشنگری برای انتخاب اصلح براساس منابع دینی انجام خواهند داد.

حجت الاسلام سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، گفت: مردم علاوه بر حضور خود به عنوان یک تکلیف، باید به انتخاب اصلح نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم برای انتخاب اصلح باید به معیارهای کلی از دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری کنند، افزود: اولین معیار انتخاب اصلح، داشتن ایمان و تقوا است و منتخب مردم باید دغدغه دین و بهبود وضعیت معیشت مردم را داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه ولایت مداری و تبعیت محض از ولایت یکی دیگر از شاخصه های انتخاب اصلح است، اظهار داشت:اصلح همیشه با حرکت در مسیر ولایت و رهبری، در جهت خدمت به مردم و عزت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی قدم برمی دارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه فرد اصلح باید با روحیه جهادی و تلاشی خستگی ناپذیر در جهت رشد و اعتلای میهن اسلامی گام بردارد، خاطر نشان کرد: اصلح کسی است که با مردم صادق باشد و با روحیه دشمن شناسی و استکبار ستیزی همواره در مقابل دشمنان این نظام بایستد.

وی با بیان اینکه رئيس جمهور منتخب باید در جهت حل مشکل بیکاری تلاشی مضاعف داشته باشد، یادآور شد:اصلح باید با تکیه بر منابع داخلی کشور و داشتن روحیه خودباوری و همت در جهت حل مشکل اشتغال جوانان گام های اساسی و بنیادین بردارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه امروز کشورهای استکبار جهانی سعی در استعمار و تضعیف توان داخلی کشورهای دیگر بویژه کشورهای مسلمان دارند خاطر نشان کرد: منتخب مردم باید با تکیه بر خودباوری و استفاده از توان و ظرفیت جوانان مومن و متعهد ایران اسلامی با کارآفرینی در جهت بهبود رونق تولید و اشتغال این مملکت اقدامات زیربنایی و اساسی را انجام دهد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه اصلح کسی است که رشادت های و دلاوری های جوانان مومن و شجاع میهن اسلامی را در میادین دفاع مقدس، مدافعان حرم و حمایت از مردم مظلوم و آزاده جهان را قدر بداند، گفت: امروز اگر دشمنان اسلام و انقلاب اجازه تعرض به خاک کشور اسلامی ما را ندارند به برکت رهبری شجاع و بابصیرت و جوانانی غیور و آگاه است.

وی در پایان با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان در آستانه انتخابات رسالتی خطیر بر عهده دارند، بیان داشت: دعوت مردم به حضور و انتخاب اصلح برای خلق حماسه ای دیگر در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی از وظایف خطیر روحانیت و مبلغان در ایام انتخابات است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه حوزویان تنها معیارهای انتخاب اصلح را بصورت کلی برای مردم بیان می کنند، افزود: حوزه بدون گرایش به خط و جناح سیاسی وظایف و رسالت های خود را در راستای آگاهی بخشی و روشنگری برای ان انتخاب اصلح براساس منابع دینی انجام خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha