پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آخوند صمدی

حوزه/ امام‌جمعه اهل سنت خراسان شمالی با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی در انتخابات انسجام و اتحاد ملی ملت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

آخوند رحیم‌بردی صمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در انتخابات اظهار داشت: اتحاد و همبستگی مردم شیعه و سنی پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده و موجب یاس دشمنان است.

امام جمعه اهل سنت شهر مرزی راز و جرگلان افزود: یکی از عرصه‌های مهم سیاسی و تأثیرگذار بر سرنوشت ملت و کشور انتخابات است و در این عرصه اصل و مهم مشارکت پرشور مردم در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح است.

آخوند صمدی تصریح کرد: انتخاب افراد اصلح از اهمیت زیادی برخوردار است و در تعیین اصلح ، امکان اختلاف و تفاوت رأی وجود دارد، بنابراین اختلاف‌نظر و رأی نباید باعث جدال، کینه‌ورزی و کدورت شود و رقابت باید سالم و با نقد منصفانه، به‌دوراز تخریب و اهانت طرف مقابل انجام شود

وی گفت: مسلمانان شیعه و سنی در روز 29 اردیبهشت به کوری چشم دشمنان در انتخابات حضور پرشور و گسترده‌ای داشته و به این طریق اتحاد و وحدت مثال‌زدنی خود و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهند.

مدیر مدرسه علمیه اهل سنت حنفیه بخش جرگلان از توابع شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی افزود: مردم در روز 29 اردیبهشت با حضور باشکوه خود زمام امور را به دست کسی می‌سپارند که نسبت به آرمان‌های الهی نفوذناپذیر و حافظ ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی باشد و خروجی خدمت کردن او نتیجه زحمت کشی و خداشناسی او باشد.

وی ادامه داد: دشمنان خیال باطلی را در ذهن خود می‌پرورانند که با ایجاد تفرقه و جدایی بین مسلمانان شیعه و سنی بتوانند بر آن‌ها مسلط شده و اهداف و برنامه‌های مذبوحانه خود را بر روی آن‌ها پیاده کنند؛ ازاین‌رو باید همه هوشیار باشیم.

این عالم اهل سنت خراسان شمالی با تأکید بر حضور حداکثری و گسترده در انتخابات پیش رو، گفت: اهل سنت خراسان شمالی در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی هم پای برادران شیعه حضور داشته‌اند و امسال هم بار دیگر اتحاد خود را در تعیین سرنوشت خود اثبات می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم ولایتمدار شیعه و سنی استان خراسان شمالی در انتخابات این دوره ریاست جمهوری و شوراها، خاری بر چشم دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha