جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  حسین مرادی دولت آبادی  _ تبلیغ تشیع و مهدویت در قاره آفریقا

حوزه/ مراسم تجلیل از برگزیدگان سوگواره عبرات، به همت معاونت فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی و در سازمان مرکزی المصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام مرادی دولت آبادی، در مراسم تجلیل از برگزیدگان سوگواره عبرات، ضمن تقدیر از همت تلاشگران این سوگواره حسینی، اظهار داشت: در سوگواره عبرات آثار مرتبط با اربعین امام حسین(علیه السلام) در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی مورد ارزیابی قرار گرفته، رتبه های برتر انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی با بیان این که کار برای اهل بیت(علیهم السلام) باعث رشد و تعالی معرفی انسان می شود، اطهار داشت: کار برای امام حسین(علیه السلام)، نشر و ترویج رهنمود ها و مفاهیم معارف روح بخش الهی و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) است.

وی با بیان این که نهضت امام حسین(علیه السلام)، تمام نهصت های الهی را بیمه نموده است، خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی های بارز شخصیتی امام حسین(علیه السلام)، همه ممتازین فرهنگی و شخصیت های آزاده، از مذاهب و ادیان مختلف و ملیت های متنوع به امام حسین(علیه السلام) ارادت دارند.

مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی با بیان این که هنرمندان، ارادتمندان و علاقه مندان به مکتب امام حسین(علیه السلام) باید با لسان و زبان هنر، تعالی هنر قدسی را متبلور نموده، محاسن کلام اهل بیت(علیهم السلام) را در قالب های زیبا به منصه ظهور برسانند.

حجت الاسلام  مرادی دولت آبادی در پایان با تأکید بر این که شکر استعداد ها در گرو به کار گیری استعدادهای خدادادی در راه معنویت و تعالی بشری است، خاطرنشان کرد: باید با هم افزایی و انتقال تجارب، هنرمندان زیادی را گرد هم جمع آوری نموده، اقدامات ارزشمند و در خور توجهی را رقم بزنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha