سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله مجتهد شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی از حماسه حضور ملت انقلابی در انتخابات قدردانی و تصریح کرد: مردم با حضور حماسی در پای صندوق های رأی، از خون شهدا پاسداری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، در متن پیام آیت الله محسن مجتهدشبستری آمده است: شکر و سپاس بی پایان بدرگاه حضرت احدیت جلّ و عَلا که در این ماه رحمت و به یُمن مولود عظیم الشأن نیمه شعبان؛ حضرت بقیه الله ارواحنا فداه، .. به ملت ایران توفیق داد بار دیگر درخت انقلاب را به ثمر نشانده و حماسۀ فراموش نشدنی دیگری خلق نمایند. و با حضور کم نظیر و متراکم خویش به ندای ملکوتی رهبر معظم انقلاب (دام ظله العالی) لبیک گفته؛ روز ۲۹ اردیبهشت پای صندوق های انتخابات حاضر و سرنوشت خود را رقم زده و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی را مأیوس و دوستان را امیدوار سازند.

مردم شریف آذربایجان نیز به واسطه غیرت دینی و ملّی که دارند، برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار خویش در تاریخ ایران اسلامی افزوده و با این اقدام خداپسندانه با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها و در چهار شهرستان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، از خون شهیدان پاسداری کرده و نظام جمهوری اسلامی را تثبیت و تقویت نمودند. درود و رحمت پروردگار بر این ملت مقاوم و حاضر در صحنه های انقلاب.

اینک ضمن تشکر از آحاد مردم بزرگوار که این شور و حماسه را آفریدند، خدمت همه عزیزانی که در فرمانداری ها و هیئت های اجرائی، نظارتی، بازرسی و امنیتی اعم از نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برادران و خواهران دیگری که به نحوی در برگزاری انتخابات استان تلاش وافر مبذول داشتند، سپاس و تقدیر ویژه تقدیم میدارم.

از درگاه خداوند متعال برای منتخبان مردم توفیق روزافزون برای حل مشکلات مردم، و به مقام شامخ ولایت و ملّت شرافتمند سعادت و سربلندی آرزومندم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha