جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست هیئت سیاسی ائتلاف ملی عراق

حوزه/ شورای سیاسی ائتلاف ملی عراق، نشست دوره ای خود را با حضور سید عمار حکیم، رئیس ائتلاف و سید علاء الموسوی، رئیس اداره اوقاف شیعیان عراق و جمعی از اعضای ائتلاف برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شورای سیاسی ائتلاف ملی عراق نشست دوره ای خود را با حضور سید عمار حکیم، رئیس ائتلاف و سید علاء الموسوی، رئیس اداره اوقاف شیعیان عراق و جمعی از اعضای ائتلاف برگزار کرد.

حاضران در نشست شورای سیاسی ائتلاف در ابتدای این نشست به بررسی آخرین تحولات میدانی و سیاسی عراق و منطقه به ویژه عملیات آزادسازی ساحل راست موصل و آزادسازی محله ها و محاصره داعش در محله های قدیمی و همچنین آخرین تحولات ساحل چپ موصل تا مرزهای عراق پرداختند و بر اهمیت این منطقه در نابودی کامل داعش تاکید کردند.

شورای سیاسی ائتلاف ملی در این نشست پرونده انتخابات پارلمان و مساله انتخاب اعضای هیئت رئیسه جدید پارلمان را مطرح کردند و بر ضرورت فعال شدن هرچه زودتر کمیته پارلمانی تاکید کردند.

حاضران در این نشست پس از آن به بررسی قانون انتخابات پرداختند و تاکید کردند با تصویب قانون انتخابات شوراهای استان ها و برقراری ثبات و تعیین نمایندگان عادل، هرچه زودتر باید نزاع بر سر این مسأله پایان یابد.

سید علاء الموسوی نیز که از حاضران در این نشست بود، گزارشی از فعالیت های اداره اوقاف شیعیان به حاضران ارائه کرد و به بیان مهم ترین دستاوردها و موانع پیش روی این اداره پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha