جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه عربستان حیات خلوت ترامپ است، تا بتوانند به اصطلاح خودشان شیر آنها را بدوشد افزودند: فروش سلاح برای از بین بردن مردم یمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش  از ظهر  امروز در دیدار جمعی از فرماندهان ناجا  از حضور حماسی مردم در روز انتخابات قدردانی کردند و گفتند: حضور مردم در صحنه های مختلف باعث عزت، اقتدار و قدرت نظام در عرصه های مختلف خواهد شد.

این مرجع تقلید افزودند: مردم با حضورحماسی خود ثابت کرده اند در همه حال پشتبیان نظام و انقلاب  و گوش به فرمان ولی فقیه می باشند و از کیان نظام وانقلاب دفاع خواهند کرد.

ایشان با بیان اینکه عربستان حیات خلوت ترامپ است تا بتوانند به اصطلاح خودشان شیر آنها را بدوشد افزودند: فروش این سلاح برای از بین بردن مردم یمن است و جالب اینجا است این معامله آن قدر برای ترامپ خوب بود که از خوشحالی رقصید.

 این مرجع تقلید عنوان کردند: آنها در این حیات خلوت، ایران اسلامی را تروریست نامیدند و آماده برای مقابله شدند، ولی نمی فهمند که ایران کشور قرآنی و اسلامی  است نه کشور تروریستی.

 معظم له بیان کردند: قرآن به مسلمانان می فرماید در مقابل دشمنان وحدت داشته باشید نه اینکه استکبار را دوست داشته باشید و اگر از میان مسلمانان کسی استکبار را دوست داشته باشد از مسلمانان نیست، بلکه با آنها است.

 حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: به ایران می گویند موشک درست نکند، ولی خودتان بمب می خرید و درست می کنید، این چه سخنان یاوه گویانه است که می گوید؛ شما بدانید ما با قدرت بیشتر توان دفاعی و موشکی خود را ادامه خواهیم داد و اینکه ما دست از توان دفاعی خود برداریم به گور خواهید برد.

 ایشان گفتند: مسئله بعدی بحرین است؛ غربی ها و عربستان به بحرین آمده اند تا مردم این شهر را مجبور کنند، دست از علمای شیعه خود بردارند و الان هم غیابا این عالم شیعی را محاکمه کردند و اموال او را مصادره نمودند.

 معظم له بیان داشتند: ایران اسلامی برای آنها مشکل بزرگی است و نمی خواهند چیزی به نام  ایران اسلامی و انقلابی در کره خاکی باشد ؛ برای همین همه هدف آنها از بین بردن اسلام و ایران است، ولی مردم ایران به فرمان قرآن عمل خواهندکرد و اجازه چنین جسارتی به آنها نخواهند داد.

معظم له بیان داشتند: اسلام و دین مردم به مقاومت و ایثار در مقابل دشمنان دعوت می کند و از  همه مسلمانان می خواهد در مقابل اهریمنان ساکت ننشیند و با توان قدرت به مقابله برخیزند.

 ایشان افزودند: اسلام مسلمانان را دعوت به صبر و تحمل در برابر سختیها و ملامت ها می کند و برای این مقاومت و صبر اجر زیادی در نظر می گیرد و از همه می خواهد، از مشکلات فرار نکنند بلکه با تحمل می توان بر سختها پیروز شد، همچنانکه همین مسئله را به پیامبر(ص) خود ابلاغ می کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: دفاع مقدس نمونه از ایثار و استقلال و مقاومت مردم ایران در مقابل همه دنیا بوده و همه به دنبال از بین بردن نهال تازه ریشه کرده انقلاب بودند ولی نخواست این انقلاب از بین برود و مردم ایران اسلامی را یاری و حمایت کرد تا پیروز شدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha