شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در نشستی با امام حجت الاسلام والمسلمین قابل، امام جمعه موقت قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی، شورای نگهبان را در نظام اسلامی اثرگذار دانست و گفت: شورای نگهبان حفظ اسلامیت نظام و مغایر نبودن قوانین با مقررات اسلامی و قانون اساسی را بر عهده دارد و به همین دلیل از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در نشستی با امام حجت الاسلام والمسلمین قابل، امام جمعه موقت قزوین و مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان، به حماسه آفرینی مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: برنده این انتخابات رهبرمعظم انقلاب، نظام اسلامی و ملت ایران بودند که با لبیک به ندای ولی امر مسلمین پای صندوق های اخذ رای آمده و این حماسه بزرگ را رقم زدند.

وی با تاکید بر این که دشمن به دنبال تغییر نظام است و سعی دارد تا باورهای مردم را تغییر دهد و برای این منظور برنامه‌های زیادی را طراحی کرده است، ادامه داد: دشمن تلاش دارد که ارزش ها را به ضد ارزش ها تبدیل کند، لذا ما باید هوشیار باشیم و فراموش نکنیم  برای استقرار و تداوم انقلاب، شهدای والامقامی هستی خود را فدا کرده اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: در نظام اسلامی، قرآن، قانون اساسی است و قوانین عمومی بر گرفته از قرآن می باشند بنابراین باید فرهنگ قرآنی در جامعه توسعه یابد

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در ادامه، شورای نگهبان را در نظام اسلامی اثرگذار دانست و افزود: شورای نگهبان حفظ اسلامیت نظام و مغایر نبودن قوانین با مقررات اسلامی و قانون اساسی را بر عهده دارد و به همین دلیل از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه قزوین به هجمه های دشمنان علیه شورای نگهبان اشاره کرد و بیان داشت: هدف آنها از این کار ضربه زدن به انقلاب اسلامی است تا این نهاد انقلابی را از وظایف خود دور کنند، البته شورای نگهبان همواره به درستی ماموریت خود را انجام داده است.

وی در پایان بر ضرورت تبیین نقش و جایگاه شورای نگهباناز سوی طلاب و روحانیون تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha