جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نابلسی

حوزه/ آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان گفت: نظام بحرین به کرسی حکومت متزلزل خود آتش زده است و در این هنگام حمایت حکام حاشیه خلیج فارس سودمند نخواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدامات آل خلیفه گفت: حکمی که از سوی رژیم بحرین علیه آیت الله عیسی قاسم صادر شده، باطل و ظالمانه است و نشان از نیت های خصمانه رژیم علیه ملت بحرین است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه های محکومیت اقدامات رژیم بحرین کافی نیست افزود: رژیم بحرین  دست از رفتار پلیسی خود بر نمی دارد و اندک تغییر و اصلاحی در تفکر خود صورت نمی دهد، بلکه با صدور حکم مستکبرانه، اوضاع را بر ملت سخت کرده است، این نظام آتش به کرسی حکومت متزلزل خود زده است و در این هنگام حمایت حکام حاشیه خلیج فارس سودمند نخواهد بود.

آیت الله نابلسی تصریح کرد: امروز از ملت بحرین می خواهیم همچون مردان شجاع بدر، خیبر و کربلا از موجودیت، شریعت و خط ایمانی اصیل خود حمایت کنند. زمانی که علیه رهبر این کشور حکمی صادر می شود، این حکم در واقع علیه تمامی ملت است و در این صورت جایی برای آرام ماندن نیست و پاسخ شر را باید با قدرت و مقاومت داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha