شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ گردهمایی اساتید تفسیر اعزامی ماه مبارک رمضان

حوزه/ گردهمایی ویژه اساتید تفسیر مبلغ اعزامی در ماه مبارک رمضان به اقصی نقاط کشور با سخنرانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، در این مراسم که دوشنبه شب در دارالقرآن علامه طباطبایی با حضور اساتید سطوح عالی و خارج حوزه و مفسران قرآن کریم برگزار شد، علاوه بر حضرت آیت الله مکارم ، آیت الله مقتدایی، دبیر دوم شورای عالی حوزه نیز به ایراد سخن پرداختند.

مرتضی نجفی قدسی، مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی (ره)، طی سخنانی در این مراسم با بیان این که به لطف الهی چند سالی است حرکت ارزشمند و پربرکت اعزام اساتید تفسیر به سراسر کشور در حال اجراست، اظهار داشت: دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) تلاش می کند در کنار مراکز حوزوی منشا آثار و برکات خوبی از این حیث باشد به طوری که در مشارکت و همکاری با مجمع عالی تفسیر حوزه، گام های ارزشمندی را برداشته است.

وی افزود: بی شک یکی از کارهای خوب همین بحث اعزام اساتید تفسیر در ماه رمضان به استان ها بوده که البته در دو سال گذشته این کار با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی صورت می گرفته است.

نجفی قدسی ادامه داد : درسال گذشته حدود 60 نفر به مراکز استان ها اعزام شدند و امسال ما توانستیم به یاری الهی زمینه اعزام 100 تن از اساتید را فراهم نماییم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha