جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمک‌رسانی به نیازمندان در بنیاد یتیمان جامو و کشمیر

حوزه/ در آستانه ماه مبارک رمضان بنیاد «یتیمان» جامو و کشمیر مراسمی را با حضور جمعیت گسترده‌ای از اهداءکنندگان، دانش آموزان و بی‌بضاعتان در موسسه آموزشی بیت الحلال برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از kashmirlife،  در آستانه ماه مبارک رمضان بنیاد «یتیمان» جامو و کشمیر مراسمی را با حضور جمعیت گسترده‌ای از میهمانان، اهداءکنندگان، داوطلبان، دانش آموزان و افراد بی‌بضاعت برگزار کرد. این مراسم که در موسسه آموزشی بیت الحلال در شهر کلگام کشمیر برگزار شد، با تلاوت قرآن مجید آغاز گردید. 
سخنرانان در این گردهمایی به اهمیت و جنبه‌های مختلف ماه مبارک رمضان اشاره کردند. در ادامه این مراسم سخنرانان همچنین ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های بنیاد یتیمان کشمیر ، بر نیاز به کار بیشتر برای رفاه زنان بیوه، یتیمان، بیماران، بی‌بضاعتان و تقسیم شادی‌ها در ماه مبارک رمضان تاکید کردند.
در این گردهمایی، کمک‌های امدادی در قالب «کیت‌های جیره‌بندی» حاوی مواد غذایی به ارزش 3500 روپیه در میان 310 تن از زنان بیوه و خانواده‌های فقرا توزیع شد. کمک‌هایی نیز در قالب پول نقدی برای یتیمان و کسانی که در بستر بیماری قرار دارند در نظر گرفته شد. به علاوه تحصیلکردگان بی‌بضاعت نیز لپ تاپ‌هایی دریافت کردند تا از آن در زمینه آموزش عالی بهره‌مند شوند. افراد نیازمند نیز کمک‌های پزشکی دریافته کرده و به 10 مستحق نیز ماشین خیاطی داده شد تا از طریق آن بتوانند گذران زندگی انجام دهند. کمک‌های اهدایی به نیازمند در مجموع 12 هزار روپیه بود. علاوه بر این چک‌هایی نیز در میان بیمارانی که در آشفتگی‌های سال 2016 آسیب دیده‌اند توزیع شد.
در این مراسم همچنین جوایز نقدی و نسخه هایی از قرآن کریم به برخی از اهدا کنندگان، داوطلبان و دانش آموزان از موسسه آموزشی الهلال برای خدمات‌شان اهدا شد.  

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha