پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اعزام طلاب ممتاز کاشان به عتبات عالیات

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی از اعزام طلاب بسیجی به روسته های فاقد روحانی در روزها آخر هر هفته خبر داد و گفت: امسال طلاب به ۱۱۹ روستاهای فاقد روحانی استان اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام علی خوش رفتار در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» اظهار داشت: هر ساله نزدیک به 140 نفراز طلاب در روزهای پنج شنبه وجمعه آخر هفته به روستاهای فاقد روحانی د خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌ها از سال 94 طلاب بسیجی در راستای تبلیغ مسائل دینی، عقیدتی، بصیرتی وبرگزاری نماز جماعت به روستاهای فاقد روحانی اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیونخراسان جنوبی ادامه داد: این برنامه با قوت از سال 94 تا کنون هر ساله ادامه داشته و از ابتدا سال تا پایان سال تعداد 119  روحانی به روستاهای دور دست خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام خوش رفتار افزود:  امسال نیز قرار است  به روستاهای فاقد روحانی در شهرستانهای قاین، سرایان، نهبندان، سربیشه، زیرکوه و بیرجند به منظور اجرای برنامه‌های عقیدتی، بصیرتی، بیان احکام دینی و برگزاری نماز جماعت اعزام شوند.

وی با بیان اینکه نباید مردم در روستاها از مسائل دینی، اعتقادی نسبت به مردمی که در شهرها زندگی می‌کنند، عقب تر باشند، اظهار داشت: در دو سالی که طلاب به روستاهای فاقد روحانی در آخر هفته اعزام شدند،مردم استقبال خوبی از آنها کرده و این استقبال مردمی به طلاب دلگرمی وپشتکار می‌دهد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha