جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا اسکندری

محوزه/ حجت الاسلام و المسلمین اسکندری با بیان اینکه در جامعه غرب، مسئله ضد ارزش های انسانی و دینی، در طی ده سال برنامه ریزی، تبدیل به قانون شده است، گفت: ساده لوحی است،فکر کنیم، دشمن جامعه اسلامی را به حال خود رها کرده؛ آنها در فکر تمدن سازی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حجت الاسلام و المسلمین اسکندری پیش از ظهر امروز در هم اندیشی ستاد  همکاری های حوزه و آموزش پرورش که در محل این ستاد در قم برگزار شد  با اشاره به خطر سند2030 بر تقویت سند تحول آموزش و و پرورش و ارزشهای دینی تاکید کرد و آن را در شرایط کنونی لازم و ضروری دانست.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران با تاکید براین که  از ظرفیت خوب آموزش و پرورش برای تربیت جوانان و ترویج آموزه های دینی استفاده نشده افزود: نکته دیگر، بحث سند 2030 است؛ غرب در حال تمدن سازی جهانی بر اساس اومانیسم است. غرب در حال جهانی سازی این موضوع است و اختصاص به ایران اسلامی ندارد در همه جهان در حال اتفاق است.

وی عنوان کرد: مباحثی که در غرب در حال زخ دادن است با آموزه های اسلام و سایر ادیان مخالفت دارد  و این  مسئله جهانی سازی اومانیسم از دست همه  خارج شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری با بیان اینکه در جامعه غرب، مسئله ضد ارزش های انسانی و دینی، در طی ده سال برنامه ریزی، تبدیل به قانون شده است، افزود: ساده لوحی است، فکر کنیم دشمن جامعه اسلامی را به حال خود رها کرده؛ آنها با گفتمان، تنها به فکر تمدن سازی می باشند، بلکه بالاتر، اهداف شیطانی در پشت قضیه سند 2030 قرار دارد و حتی مراجع تقلید نسبت به این مسئله موضع گیری کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha