جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱

حوزه/حضور و افزایش مبلغان در مدارس آموزش و پرورش فرصت خوبی برای از بین بردن توطئه و نقشه های دشمنان است، باید این نوع فعالیت ها در مدارس آموزش و پرورش بیشتر شود تا بتوان شاهد اتفاقات خوبی درمدارس بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،  مهندس زرافشان پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش پرورش که درقم برگزار شد بر حضور مبلغین توانمند درمدارس آموزش و پرورش تاکید کرد و در این شرایط آن را ضروری دانست.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش به هشدار رهبر انقلاب در مورد جریانی که درصدد  است اعتماد مردم را به آموزش پرورش از بین ببرد اشاره کرد و افزود: ایشان با هوشیاری این مسئله را درک کرده و بر بصیرت افزایی در این رابطه تاکید کرد.

زرافشان با بیان اینکه حضور و افزایش مبلغان در مدارس آموزش و پرورش فرصت خوبی برای از بین بردن توطئه و نقشه های دشمنان است، گفت: باید این نوع فعالیت ها در مدارس آموزش و پرورش بیشتر شود تا بتوان شاهد اتفاقات خوبی درمدارس بود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح  اجرای سند 2030 از سالها قبل کلید زده شده و مقدمات آن از گذشته در حال اجرا است، افزود: این سند مربوط به کشور آمریکا و غرب نیست، بلکه مربوط به 200 کشور است.

زر افشان بابیان اینکه مسئولین آموزش و پرورش اقدام مخفیانه در مورد پذیرش سند 20 30 انجام نداده اند گفت: پذیرش سند 2030 امر الزام آور نیست، بلکه اجرای یا عدم آن به دلخواه مسئولین هر کشور است.

وی با بیان اینکه بعضی  افراد معتقدند به صورت مخفیانه سند 20 30 امضاء شده ، افزود: این حرف درستی نیست و به هیچ عنوان کارمخفیانه ای صورت نگرفته و کار خلاف قانونی هم صورت نگرفته است.

زر افشان با بیان اینکه این سند به مجلس رفته و نمایندگان مجلس درجریان این سند می باشند، افزود: دولت رسالت خود را نسبت به این سند انجام داده و دستگاهای مرتبط پذیرفته اند.

 معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش  افزود: سند2030،  سند اصلی توسعه شده جهانی و بر توسعه آن تاکید شده است و کشورها  به دلخواه براساس فرهنگ خود  بندهای سند را اجرا کنند.

زر افشان با بیان اینکه مسئولین آموزش پرورش به دنبال تطبیق سند بومی با سند 2030 می باشند بر لزوم توجه بیشتر بر اجرای سند 2030 تاکید کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha