پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میر معزی

حوزه/باید نسبت به سند ۲۰۳۰ و جریان سازی فکری که از سوی بعضی افراد در حال اتفاق است، هشدار داد و طرد شود؛ نه اینکه با قید و بندی آن را بپذیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین میر معزی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی ستاد همکاری های حوزه و آموزش پرورش که در این ستاد  درقم برگزار شد با بیان اینکه باید به این سوال، پاسخ داد، در این مدت توانسته ایم ایمان و دین داری دانش آموزان را افزایش دهیم و اگر کم شده علت آن چه بوده؛  لازم است این امور را رصد کرد و  اگر مشکلی در عرصه تربیتی  وجود دارد، ریشه یابی شود.

 معاون پژوهش حوزه های علمیه  بابیان اینکه مطالعات راهبردی از مسائلی است که باید دبیر خانه ستاد،مستقیما آن را دنبال کند، افزود: این ها مباحثی نیست که بشود به سادگی از کنارآن گذشت.

 وی با اشاره به سند 2030 و ارائه 17سند در آن گفت:سند جهانی سازی غرب، با عنوان توافق توسعه پایدار جهانی  است و بیش از 120 کشور بر روی آن توافق  کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میر معزی با بیان اینکه هدف دشمن در ابلاغ و اجرای سند بسیار عمیق و دقیق است و آموزش وپرورش یکی از اهداف است، عنوان کرد: رهبر انقلاب چندین سال قبل، نسبت به مسئله تهاجم فرهنگی و این نوع مسائل ضد ارزشی هشدار داده بودند.

 معاون پژوهش حوزه های علمیه با بیان اینکه جریان سند2030 به صورت چراغ خاموش در حال اجرا است و در انتخابات نقش جدی تر گرفته بود، افزود: متاسفانه جریان فکری در آموزش پرورش است که درحال پیش بردن توسعه فرهنگ غرب و جهانی سازی است.

 وی عنوان کرد: باید نسبت به مسئله سند 2030 و جریان سازی فکری که از سوی بعضی افراد در حال اتفاق است، هشدار داده شود و طرد شود؛ نه اینکه با  قید و بندی آن را بپذیریم. آموزش و پرورش باید مخالفت جدی خود را از سند 2030 اعلام کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha