جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: روز قدس امسال مهم است؛ چراکه استکبار جهانی با حضور در منطقه خلیج فارس و دیدار با شیوخ عرب منطقه، بدنبال قبح زدایی از جنایت اسرائیل بوده و از این طریق می خواهند جنایت علیه مردم فلسطین را افزایش دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بر حضور حداکثری مردم در جمعه آخر ماه  مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: مردم در آخرین جمعه این ماه عزیز، از مردم مظلوم فلسطین و آرمان های امام راحل حمایت خواهند کرد.

 قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: روز قدس، روز وحدت همه مسلمانان در مقابل کفر، ظالمان و قدرتهای جنایتکار است؛ بر مردم و مسلمانان لازم است با حضور در روز قدس، انزجار خود را  از جنایت های صهیونیزم غاصب اعلام کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه ابراز داشت: روز قدس امسال مهم است؛ چرا که استکبار جهانی با حضور در منطقه خلیج فارس و دیدار با شیوخ عرب منطقه، بدنبال قبح زدایی از جنایت اسرائیل بوده و از این طریق می خواهند جنایت علیه مردم فلسطین را  افزایش دهند.

 وی عنوان کرد: دشمنان و صهیونیزم جهانی با همراهی حامیان آنها در منطقه به دنبال از بین بردن قبله اول مسلمین یعنی مسجد الاقصی و تضعیف قوای مسلمین می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی گفت: این موارد نشان دهنده اهمیت روز قدس است و حضور پرشور مردم در این روز می تواند این توطئه ها را خنثی و از بین ببرد.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: مردم با حضور در روز قدس، می توانند سرنوشت وحدت مسلمین را در دست گرفته و از این طریق با دشمن و حامیان آنها مقابله کنند.

 وی عنوان کرد: اگر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال که از اهمیت دو چندانی برخوردار است، با شکوه تر باشد، قطعا بسیاری از معادلات دشمنان به هم خواهد خورد و توطئه های آنها بار دیگر خنثی می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha