پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه مدیران مدارس علمیه استان گلستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گلستان در جمع مدیران مدارس استان، با تقدیر از حماسه آفریتی ملت انقلابی، گفت: حضور مردم در انتخابات و تجلی مردم سالاری دینی بود

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ملکی، در جلسه مدیران مدارس علمیه استان گلستان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و نیز تبریک حماسه حضور مردم در انتخابات و تجلی مردم سالاری دینی، بر ضرورت بهره گیری از برکات ماه ضیافت الهی تاکید کرد.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان با بیان این که ماه رمضان، ماه بندگی و عبودیت است، ابراز داشت: روزه گرفتن در ابعاد گوناگون مادی و معنوی آثار و فواید فراوانی دارد.

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان ادامه داد: اصل و اساس آثار و فواید بی نظیر بعد معنوی روزه، خودداری در عین تمکن است؛ وقتی انسان در عین توانایی از استفاده کردن خودداری می کند موجب ارتقای روح و طی کردن پله های ترقی می شود.

وی با اشاره به این که ممکن است شبهاتی نسبت به مضر بودن روزه وجود داشته باشد، افزود: جمعی از محققین ابعاد روزه داری را بررسی کرده و توضیح داده اند که روزه نه تنها باعث افزایش سوخت و ساز بدن، افزایش ایمنی بدن و .. می شود، بلکه از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.

 برپایه این گزارش، در این جلسه مدیران مدارس علمیه استان نیز گزارشی از برنامه و فعالیت های مدرسه تحت مدیریت خود ارائه داده و به بیان، پیشنهادات و راهکارهای بهبود وضع آموزشی، تهذیبی پژوهشی و ... مدارس پرداختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha