جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور مردم در انتخابات

حوزه/ مدیر حوره علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به این که حضور مردم در انتخابات نمود عینی غیرت دینی و ملی در دفاع از میهن اسلامی بود، گفت: صفوف فشرده مردم برای مشارکت در سرنوشت کشور خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان بود.

حجت الاسلام سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با بیان اینکه شرکت گسترده مردم در انتخابات، حضوری حماسی و از سر آگاهی، شور و شعور انقلابی بود، گفت: این حماسه عظیم برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی افزود و موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان شد.

وی با اشاره به فرمایشات هوشمندانه و گهربار رهبر معظم انقلاب در دعوت مردم به مشارکت در سرنوشت کشور، افزود: رای مردم به نامزدهای مورد نظر در واقع رای دوباره به آرمان های انقلاب و تجدید پیمان با شهدا و رهبر معظم انقلاب بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه حضور حماسی و خودجوش مردم در انتخابات، جایگاه کشور را در مجامع بین المللی ارتقاء داد، خاطر نشان کرد: حضور مردم فهیم، ولایی، انقلابی و وفادار در پای صندوق های رای نمود عینی مردم سالاری دینی در جهان بود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن کشورمان در منطقه ای که مردم سالاری در کشورهای همجوار آن دیده نمی شود گفت: در کشوری مثل عربستان مردم حق رای دادن هم ندارند، اما در ایران همه مردم در تعیین سرنوشت کشور سهیم هستند.

وی با اشاره به اینکه حماسه کم نظیر مردم توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرد، افزود: صفوف فشرده مردم برای مشارکت در سرنوشت کشور خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب اقتدار روز افزون ایران اسلامی در جهان شده است، یادآور شد: مسئولان و دولتمردان با این پشتوانه مردمی می توانند حرف خود را در مجامع جهانی به کرسی نشانده و به پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در سایه شرع و قانون کمک نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha