پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران به جایگاه والای شهدای مدافع حرم اشاره کرد و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با جان فشانی خود در خارج از مرزهای ایران اسلامی، علاوه بر دفاع از حریم اهل بیت(ع)، کشور را نیز بیمه کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، شب گذشته در یادواره شهیدان مدافع حرم سید محمد باقر و سید جعفر حجازی، در همدان، با اشاره به رشادت های شهدا، گفت: جهاد در راه خداوند متعال محافظت از دین مبین اسلام است و سبب اقتدار و عزت مسلمین می شود.

امام جمعه موقت تهران به جایگاه والای شهدای مدافع حرم اشاره کرد و ابراز داشت: شهدای مدافع حرم با جان فشانی خود در خارج از مرزهای ایران اسلامی، علاوه بر دفاع از حریم اهل بیت(ع)، کشور را نیز بیمه کرده اند.

وی تاکید کرد: مسلمانان ایران اسلامی از قدیم الایام با نیروی ایمان به خداوند متعال و جهاد در مقابل دشمنان اسلام، همیشه دست کینه توزان و دشمنان را از  سر این کشور اسلامی کوتاه کرده اند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به اهمیت مساله فرهنگ و اقتصاد، ابراز داشت: مسایل فرهنگی و اقتصادی از دارای اهمیت بالایی است و راه رسیدن به سعادت درگرو  جهاد در زمینه های فرهنگی و اقتصادی است.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا تصریح کرد: از دوران انقلاب تاکنون شهدا، رزمندگان و جانبازان از حریم کشور و دین دفاع کرده و مقابل هجمه های دشمنان اسلام ایستاده اند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: ماه مبارک رمضان ماه نزول رحمت الهی و عبادت و بندگی و بهترین فرصت برای خودسازی و تهذیب نفس است.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت های ماه مبارک رمضان افزود: من به شما مومنان توصیه می کنم که در این ماه مبارک ارتباط خودتان را با خداوند متعال از طریق دعاهای این ماه حفظ کنید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسوولان نظام باید ارتباط خود را با مراکز فرهنگی حفظ کنند گفت: مسوولان نظام باید ارتباط خود را با پایگاه های دین همچون مساجد و مراکز فرهنگی و همچنین با  علما و روحانیان که سردمداران عرصه فرهنگ دینی هستند حفظ کنند.

 

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha