پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام بابامیرساطحی

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مدسه علمیه جده بزرگ، با سخنرانی جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا باطنی جانشین حوزه علمیه اصفهان، در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان، حوزه های علمیه را معیار اساسی برای تعریف شاخص های فرهنگی، دانست و گفت: حوزه هایی که عهده دار تبیین معارف دینی و تعیین آموزه های دینی در جامعه  بوده و وظیفه حفاظت و حراست  از ماهیت و هستی اسلام ناب محمدی را برعهده دارند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: طلاب برای موفقیت در راه تبیین و تبلیغ آموزه های دینی باید خود را  مجهز به دو سلاح  علوم حوزوی و تربیت کنند، بدون این دوبال  موفقیت در این مسیر سخت، محال است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تغییر وضعیت مدرسه علمیه ملاعبد الله از وضعیت آموزشی به وضعیت خوابگاهی، طلاب مدرسه  علمیه ملاعبد الله و جده بزرگ تجمیع شده و با توجه به وجود کسالت جسمی مدیر مدرسه علمیه جده بزرگ، پس از گفت و گوهای زیاد، مدیریت حوزه علمیه اصفهان این مقطع زمانی را برای تغییر  مدیریت این مدرسه در روزهای پایانی ترم تحصیلی مناسب دید.

برپایه این گزارش، در این جلسه از زحمات مدیر و مسئول قبلی این مدرسه حجت الاسلام مجید مهدوی که 14 سال سابقه مدیریت مدرسه جده بزرگ را بر عهده داشت، تقدیر شد و حجت الاسلام امان الله بابامیر ساطحی، مسئول واحد اساتید مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی گردید .

در حکم مدیر جدید این مدرسه آمده است: نظر به نقش برجسته حوزه های علمیه در تربیت معنوی  و الهی انسان ها و رسالت تاریخی آنها در امر آموزش و تربیت افراد فاضل  و کارآمد و لزوم حضور افراد متدین، با تقوا و توانمند در مسئولیت  های حوزه علمیه  با توجه به پیشنهاد شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، برای  مدت یک سال حجت الاسلام بابامیرساطحی به عنوان مدیر مدرسه علمیه جده بزرگ منصوب می شود.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha