پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدير كل تبليغات اسلامي مازندران گفت: مبلغين باید از ظرفیت های این ماه رمضان بهره برده و اثرگذار ترین برنامه ها را برای جذب جوانان و نوجوانان ارائه نمايند.

 حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، باتبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی و با تاکید بر استفاده از فرصت های این ماه، بيان كرد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الله و ماه بارش باران رحمت الهی است .

وی  با اشاره به اهمیت و ویژگی های روزها و شب های ماه مبارک رمضان و توجه ويژه مبلغين به برگزاري برنامه هاي فرهنگي، ديني و... در مساجد، تکایا و اماکن مذهبی، گفت: با توجه به اهمیت ماه مبارک رمضان، نباید هیچ مسجدی بدون مبلغ باشد، لذا  فرماندران، دهیاران و مسئولین شهری در صورت مشاهده اين موارد، حتما به ادارات تبلیغات اسلامی شهرها اطلاع رسانی نموده تا اقدامات لازم جهت اعزام مبلغين صورت گيرد.

مدير كل تبليغات اسلامي مازندران در ادامه با اشاره به محور قرار دادن برنامه های فرهنگی در مساجد، محافل دینی و مذهبی، تصریح کرد : از مسئولین و برگزار کنندگان برنامه های ورزشی درخواست می شود تا برنامه های ورزشی را بعد از برنامه عمومی مساجد برگزار کنند؛ همچنين پیشنهاد می شود روحانی و امام جماعت مساجد در این برنامه ها حضور داشته باشند.

وي، ماه ر مضان را ماه میهمانی خدا دانست و اعلام کرد : مبلغين باید همه از ظرفیت های این ماه عزیز بهره برده و با استفاده از فعالیت های فرهنگی کانون های فرهنگی و هنر ی مساجد، باید اثرگذار ترین برنامه ها را برای جذب جوانان و نوجوانان در این محافل و اماکن ارائه نمايند.

مديركل تبليغات اسلامي مازندران در پایان، ماه مبارک رمضان را ماه بهار بندگی دانست و خاطر نشان كرد: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و بخشش الهی است و با توجه به اینکه مشابه این ماه در طول سال وجود ندارد؛ لذا باید برای استفاده درست از این ماه عزیز سعی، تلاش و همت مضاعف داشت و کمک به مستمندان و محرومان در این ماه عزیز اولویت برنامه ریزی همگان قرار گیرد .

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha