جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که برای مبارزه و شناساندن چهره زشت وهابیت به دنیا، ابتدا باید عقاید آنها را شناخته و به دنیا معرفی کرد، گفت: در این که وهابیت ساخته دست غربی ها بوده و توسط آن ها تغذیه می شود، شکی وجود ندارد، امروز وهابیت نماینده اصلی استکبار در اسلام هراسی است .

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه » در قزوین، با اشاره به چهره واقعی وهابیت و ضرورت روشنگری در این موضوع در جامعه، گفت: استراتژی جدید دشمن در قالب وهابیت و گروه‌های تکفیری و معاندی است که از نظر تفکر و اندیشه در یک جریان اما با عناوین مختلفی مانند طالبان، القاعده و داعش حضور دارند و این گروه‌ها در اصل برای مواجهه با مسلمانان چه شیعه و  چه سنی، متولد شده‌اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که برای مبارزه و شناساندن چهره زشت وهابیت به دنیا، ابتدا باید عقاید آنها را شناخته و به دنیا معرفی کرد، افزود: در این که وهابیت ساخته دست غربی ها بوده و توسط آن ها تغذیه می شود، شکی وجود ندارد، امروز وهابیت نماینده اصلی استکبار در اسلام هراسی است .

وی به اختلاف افکنی بین شیعه وسنی توسط گروهای وهابیت اشاره کرد و ابراز داشت: وهابیت تکفیری با استفاده از این حربه تلاش دارد بین شیعه و اهل سنت شکاف ایجاد کرده و نهایت بهره برداری خود را با ایجاد تفرقه و دشمنی به سرانجام برساند و آگاهی مسلمانان در برابر این گونه حربه های وهابیت، نقشه شوم آنها را خنثی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی یادآور شد: با توجه به گسترش گستاخی این فرقه نسبت به مکتب شیعه لازم است در شرایط فعلی سعی و تلاش جدی نسبت به شناساندن علت پیدایش این فرقه و دیدگاه‌های آنها به جامعه اسلامی صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان داشت: در شرایط حاضر برخورد مناسب با این تفکر غیر اسلامی و روشن ساختن چهره اصلی این فرقه منحرف و ساختگی به مسلمانان از سوی روحانیون ضروری می باشد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha