پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی (ره) به عنوان پایه گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حق مضاعفی به گردن ملت ایران و دیگر آزادیخواهان جهان دارند و توانستند، دین را به عنوان ابزار بسیار كارآمد در مسایل سیاسی و اداره جامعه به كار گیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در جلسه اعضای ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان تاکستان به تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل (ره) پرداخت و گفت: بی تردید امام خمینی(ره) شخصیت تاریخ ساز و کم نظیر قرن بیستم بود که مسیر تحولات دینی، سیاسی و  فرهنگی دنیا را تغییر داد و اندیشه های ایشان همه جهان را در بر گرفت.

وی ادامه داد: امروز پس از8 3  سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مشخص شده که این انقلاب بزرگ تأثیرگذارترین رویداد جهان معصر بوده که نه تنها رو به افول نرفته، بلکه پرتو افشانی آن روز به روز بیشتر می شود، بنابراین، کسی می توانسته است چنین انقلابی را تا پیروزی و پس از آن رهبری کند که از ویژگی های شخصیتی ممتازی برخوردار باشد.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:  مهمترین ویژگی امام خمینی(ره) که ایشان را از رهبران سایر انقلاب ها متمایز می کند، الهی بودن و اعتقاد راسخ  به اسلام به عنوان دین رهایی بخش بود و اصولاً حضرت امام، یک عالم برجسته دینی بودند که در فقه، اخلاق، عرفان و فلسفه اسلامی معلومات گسترده ای داشتند، به همین دلیل مردم مسلمان ایران خود را متعهد به پیروی از ایشان می دانستند.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان داشت:  امام خمینی (ره) به عنوان پایه گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حق مضاعفی به گردن ملت ایران و دیگر آزادیخواهان جهان دارند و توانستند، دین را به عنوان ابزار بسیار كارآمد در مسایل سیاسی و اداره جامعه به كار گیرند .

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: برگزاری با شكوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب و نمایش وفاداری ملت بزرگ ایران  به نظام اسلامی است.

.در این جلسه همچنین فرماندار شهرستان تاکستان گزارشی از برنامه های مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این شهرستان  ارائه داد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha