شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ ضیافت افطاری حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ رئیس اداره خدمات زائر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: روزانه حدود ۴ هزار پرس افطاری گرم در مهمان سرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها طبخ و بین زائران و مجاوران توزیع می شود.

علی افتخاری در گفت و گو با خبرگزاری حوزه گفت: طبق روال سال های قبل در ماه مبارک رمضان، هر روز حدود 12 هزار افطاری ساده در صجن حضرت صاحب الزمان(عج) و شبستان نجمه خاتون(س) بین برادران و خواهران توزیع می شود.

رئیس اداره خدمات زائرآستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: در روز سوم و چهارم ماره مبارک رمضان، زائر سرای کوثر پذیرای 700 نفر از زیارت اولی ها جهت ضیافت افطار خواهد بود و همچنین روزانه 700 نفر نیز از ترتیل خوانان مهمان سفره افطار کریمه اهل بیت خواند بود.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی که انجام گرفته است از مساجد سطح شهر نیز جهت حضور در ضیافت افطار حرم حضرت معصومه سلام الله علیها دعوت به عمل می آید و سفره افطاری خادمین ضیافت نیز در شبستان نجمه خاتون هر شب برای 250 نفر از خادمان بر پا می شود.

علی افتخاری در ادامه با اشاره به نحوه خدمت رسانی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: از ساعت 9 صبح بسته بندی افطاری شروع می شود و تا ساعت 10 شب خدمت رسانی ادامه دارد و ایستگاه های صلواتی در صحن جواد الائمه علیه السلام نیزاز ساعت 16 چای و خرما و حلیم را برای توزیع بین زائران و مجاوران آماده می کنند.

رئیس اداره خدمات زائر حرم مریمه اهل بیت(ع) افزود: با توجه به توزیع 12 هزار افطاری ساده، روزانه حدود 4 هزار پرس افطاری گرم نیز در مهمان سرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها طبخ و بین زائران و مجاوران توزیع می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha