چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 417005
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
حجت الاسلام علی کارگر -اداره کل تبلیغات یزد

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، از آغاز فراخوان سوگواره استانی شعر «سفینه» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز در جمع کارکنان این سازمان با تبریک مبارک رمضان، از آغاز فراخوان سوگواره استانی شعر و نوحه «سفینه» در یزد خبر داد.

حجت الاسلام علی کارگر افزود: سوگواره سفینه در دو بخش شعر در تمامی قالب‌ها و بخش ویژه شامل اشعاری که قابلیت نوحه شدن را داشته باشند، برگزار می‌شود.

 وی از عاشورا حیات و ممات محمدی، عاشورا تبلور انتخاب و ایمان، زیارت عاشورا برنامه سلوک حسینی، عزت و ذلت در کربلا، جلوه‌های قرآنی در کربلا، مکتب عاشورا در برنامه زندگی، شهدای کربلا الگوی شهدای مدافع حرم و اربعین حسینی اجتماعی به سوی ظهور به عنوان موضوعات این سوگواره یاد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با دعوت از تمام شاعران آیینی جهت حضور در این سوگواره گفت: علاقه مندان تا 25 تیرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این کنگره واقع در یزد، بلوار پاکنژاد اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه این کنگره 19 مرداد ماه برگزار و به 10 نفر برتر در هر بخش جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سوگواره استانی «سفینه» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری حوزه هنری و کانون مداحان و شعرای آیینی و شورای هیات مذهبی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha