پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جعفر عسگری

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به این که ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) ناشناخته مانده است، از برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه، در خیمه گلستان شهدای اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جعفر عسگری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح  برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: حضرت امام(ره) با فطرت انسان‌ها و اعتقادات آن‌ها  کار کرد، پس از رحلت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها و یکی پس از دیگری پیروز می‌شود و این نشانه موفقیت انقلاب است.

وی افزود: همه می‌دانیم که اگر امام خمینی (ره) نبود هیچ‌وقت این پیروزی‌ها اتفاق نمی‌افتاد، بنابراین ما مدیون امام خمینی (ره) هستیم و تنها کاری که در قبال زحمات امام می‌توانیم انجام دهیم این است که تمام آرمان‌های ایشان را سرلوحه کارها و زندگی خود قرار دهیم.

عسگری با بیان اینکه مهمترین شاخصه امام راحل  عاشق خدا و عبد واقعی خالق بود، تصریح کرد: شهدای 15 خرداد  و هشت سال دفاع مقدس نیز این چنین بودند و با جانفشانی خود این عشق خودر ا به اثبات رسانیدند.

وی ادامه داد: درحالی امسال 28امین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار می شود که هنوز بسیاری از ابعاد شخصیتی ایشان برای مردم ناشناخته مانده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه به مناسبت شناخت هرچه بهتر شخصیت والای امام خمینی (ره) و عمق انقلاب اسلامی و تاثیرات جهانی آن سخنرانی ها ترتیب داده شده است، افزود:  چهاردهم خرداد در خمیه گلستان شهدای اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه  در سپاه پاسداران  به سخنرانی درباره دو واقعه پانزدهم خرداد و رحلت امام (ره) می پردازد و همچنین با حضور پیشگامان انقلاب اسلامی در 15 خرداد همایشی  در سالن همایش صدا و سیما برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: اعزام به مرقد حضرت امام راحل با توجه به تقارن زمانی این برنامه با ایام ماه رمضان  برخلاف سال های گذشته به صورت گسترده نخواهد بود، برهمین اساس محوریت برنامه های بزرگداشت سالگر ارتحال امام (ره) امسال در محلات و شهرستان ها است .

عسگری خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته امسال بالغ بر 2هزار و 500نفر از چهار شهرستان کاشان، نطنز، اردستان، آران و بیدگل  که به شهر تهران نزدیکتر هستند، فقط اعزام می شوند.

وی معرفی شخصیت حضرت امام خمینی(ره) به مردم و به خصوص نسل جوان را مهمترین رویکرد برنامه‌های 14 خرداد اعلام و تصریح کرد: شخصیت امام خمینی(ره) بسیار مهم و بزرگ است که ایام ارتحال امام فرصتی برای معرفی رفتار، منش، زندگانی و ابعاد مختلف زندگی ایشان است  که بخشی از ابعاد حضرت امام راحل چون دشمن شناسی، عرفان، اخلاق،  مردم شناسی، موقعیت شناسی، شجاعت  و.. باید به صورت گسترده تبیین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha