جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد هژبری، کارشناس مسائل سیاسی

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی در جمع اساتید و بانوان طلبه، «نبرد اقتصادی و فرهنگی» را میدان جدید مبارزه مردم ایران با دشمن عنوان کرد و گفت: صبر انقلابی عامل پیروزی بر دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، احمد هژبری، کارشناس مسائل سیاسی و آزاده هشت سال دفاع مقدس، در نشست سیاسی طلاب مدرسه علمیه معصومیه یزد با توصیه به بهره مندی از فیوضات ماه رمضان و تقویت و تمرین صبر در این ماه، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در حال حاضر آمریکا، اسرائیل، حکام مرتجع منطقه، منافقین سازمان یافته ومنافقین غیر سازمان یافته هستند.

وی با یادآوری سخن سال گذشته رهبر معظم انقلاب که فرمودند« خرمشهر ها در پیش داریم »، تصریح کرد: میدان مبارزه ما با دشمن اکنون به جای نبرد نظامی، نبرد اقتصادی و فرهنگی است که باید بریا پیروزی در این میدان ها تلاش کرد.

کارشناس مسائل سیاسی، عامل نفوذ یعنی وجود بنی صدر خائن را یکی از عوامل اشغال خرمشهر دانست و گفت: یکی از عوامل پیروزی در گذشته و حال دارا بودن صبر انقلابی است.

هژبری تصریح کرد: «حذف عوامل نفوذی»، « اتحادنیروهای انقلابی»، « افزایش خودباوری» و «عدم غرور در برابر قدرت خداوند» از دیگر عوامل پیروزی جبهه حق به شمار می رود که در هشت سال دفاع مقدس به آن دست یافتیم.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha