پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار اعضای مؤسسه جهادی فرهنگی عباد قم با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ امام خمینی(ره) قطب نمای انقلاب است و کار افرادی که دم از امام راحل زده؛ اما با رهبر معظم انقلاب مخالفت می‌کنند، عین بی دینی و نفاق است؛ زیرا امروز مقام معظم رهبری قطب نمای دین و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با مسئولان شهرستان خوسف ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برای نجات مستضعفان عالم شکل گرفت و مقدمه ظهور امام عصر(عج) وانقلاب جهانی است.

وی با بیان اینکه مردم باید از انقلاب خود نگهداری و آنرا حفظ کنند، افزود: قدرت های مستکبر جهانی از همه راه ها تلاش می‌کنند تا به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند و همچنان که خودشان اظهار می دارند، از تمام گزینه‌های روی میز استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امام خمینی(ره) قطب نمای انقلاب است و کار  افرادی که دم از امام زده؛ اما با رهبر معظم انقلاب مخالفت می‌کنند، عین بی دینی و نفاق است؛ زیرا امروز مقام معظم رهبری قطب نمای دین و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به استقامت ملت ایران در برابر دشمن گفت: امام (ره) از همان روز اول تحریم دشمن بیان داشتند، ما را از تحریم‌ها نترسانید، ما فرزند رمضانیم، ما این تحریم را جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه همین استقامت‌ها موجب شد که در انواع صنایع و دانش‌ها در ردیف شش تا هفت کشور اول دنیا قرار گرفتیم و در غنی‌سازی موفق شویم، اظهار داشت: امام(ره) قطب نمای انقلاب بود و مواضع ایشان در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی کشور و سیاست خارجه و بحث های اعتقادی و تفکر فلسفی و دینی مشخص است و راهنمای جامعه ما خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آنچه جامعه را به هم می‌ریزد و قامت استوارش را خم می‌کند، تحریف امام است، افزود: تحریف امام بدترین ضربه علمی، فرهنگی وسیاسی است.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: اگر آن روز امام(ره) قطب نما بود، امروز هم رهبرمعظم انقلاب قطب‌نمای نظام ما است و امروز  دشمن بیشتر از پایگاه مردمی این انقلاب وحشت داشته تا از سلاح‌های دفاعی آن و به همین جهت یکی از گزینه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب آسیب‌های فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در زمان حیات خود برای تهاجم فرهنگی هشدار دادند، افزود: دشمن هنگامی که دید نمی‌تواند از نظر نظامی بر نظام وانقلاب اسلامی پیروز شود، به تهاجم فرهنگی روی آورد که امام آنرا از قبل هشدار داده بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هم از سالهای قبل نسبت به شبیخون فرهنگی و ناتو هشدار دادند، اظهار داشت: برخی ریاکارانه اسم امام را می‌برند در حالی که برای تحریف امام نسبت به رهبر موجود طوری دیگر حرف می‌زنند و حال آنکه براساس مبنای فقهی، اعتقادی و فلسفی دین خدا جایگاه خود را داشته و فرد و شخص درآن مطرح نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه کسانی که با رهبری مخالفت می‌کنند یا نارسایی فکری، سیاسی داشته و یا وابستگی به دشمن دارند، افزود: ستون فقرات و وحدت جامعه اسلامی ولایت و رهبری است و دشمن تلاش دارد، به این ستون فقرات جامعه ضربه بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha