شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان سنقر گفت: بعد از رحلت امام باید گوش به فرمان خلف صالح ایشان، حضرت امام خامنه ای باشیم تا هرگز به این نظام و آرمانهای آن گزندی نرسد و رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون حرکت در مسیر رهبری و ولایت فقیه بوده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان سنقر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیاگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پس از سال ها مبارزه بی امان علیه نظام سلطه و متجلی ساختن اسلام ناب درجوامع اسلامی و بشری و ستیز دائم با کفر و استکبار جهانی، با درگذشت شان ملت شهیدپرور و انقلابی ایران و مستضعفان جهان را در غم و اندوه فرو برد.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند که «تفاوت امام با کسانی که برای خود رسالت جهانی قائلند، این است که مکتب سیاسی امام راحل با توپ و تانک و اسلحه و شکنجه نمی خواهد ملتی را به فکر و راه خود، معتقد کند».

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) سنقر گفت:  وظیفه ما این است که با سیره امام آشنا شده؛ اهداف امام را ادامه داده و مسیری که حضرت امام که برگرفته از قرآن و سنت است برای ما ترسیم کردند را مراقبت نموده و ادامه دهیم و از ولایت مطلقه فقیه دفاع نماییم.

حجت الاسلام بنی عامریان در ادامه افزود: بعد از رحلت امام باید گوش به فرمان خلف صالح ایشان، حضرت امام خامنه ای باشیم تا هرگز با این نظام و آرمانهای آن گزندی نرسد و رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون حرکت در مسیر رهبری و ولایت فقیه بوده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) سنقر با اشاره به اینکه تمام ابعاد زندگی گهربار امام راحل می تواند بهترین الگو برای هر مسلمانی باشد، گفت: زندگی حضرت امام از جهات مختلف قابل الگو گیری می باشد.

حجت الاسلام بنی عامریان با اشاره به اینکه مردم از اولویت های حرکت و نهضت امام خمینی (ره) علیه نظام ستم شاهی بودند، اظهار داشت: نقطه قوت حرکت امام خمینی (ره)، توکل و اخلاص ایشان بود و مردم را هم دوست داشت و هم باور داشت.

این کارشناس حوزوی تاکید کرد: امام راحل مرد دنیایی نبود و آنچه را که می خواست تنها برای پیاده کردن اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه بود تا جایی که ایشان بخش اعظمی از عمر گهربارشان را در زندان و تبعید گذرانند.

وی با اشاره به اینکه همه وظیفه داریم که پیرو آرمانهای بلند امام راحل و شهدا باشیم، گفت: امام خمینی (ره) نشان داد که اتحاد واقعی در بین مردم به ویژه مسلمان اگر وجود داشته باشد هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آنها ایستادگی نماید؛ لذا این درس امام می تواند نصب العین مسلمین در جهان باشد تا از دست دیکتاتورهای خود رهایی یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha