شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حاکمان شرق و غرب بیان می داشتند که دین قادر به اداره جامعه نیست و باید با تکیه بر شرق و غرب، جوامع را اداره کرد و در تلاش بودند که جوامع اسلامی را به این باور برسانند که نجات بخشی در عالم در گرو اعتماد و باور به شرق و غرب است؛ اما امام خمینی(ره) دست رد به این تفکرات زده و تمام اندیشه های پوسیده را مورد تخطئه قرار داد و چهره حکومتی دین را در قالب اصل مبارک ولایت فقیه به عالم معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام گفت: 14 خرداد تاریخ غم انگیزی برای مردم انقلابی ایران؛ بلکه مسلمانان و آزادی خواهان دنیاست.

وی افزود: امام خمینی(ره) زمانی پا به عرصه مبارزات گذاشت که شرق و غرب با عناوینی همچون مارکسیسم، کمونیسم و لیبرالیسم برای حذف خدا و دین خدا در جوامع بشری تلاش می کردند تا بتوانند به این هدف خود برسند.

مدیر حوزه علمیه ایلام اظهار داشت: آنان بیان می داشتند که دین قادر به اداره جامعه نیست و باید با تکیه بر شرق و غرب، جوامع را اداره کرد و در تلاش بودند که جوامع اسلامی را به این باور برسانند که نجات بخشی در عالم در گرو اعتماد و باور به شرق و غرب است؛ اما امام خمینی(ره) دست رد به این تفکرات زده و تمام اندیشه های پوسیده را مورد تخطئه قرار داد و چهره حکومتی دین را در قالب اصل مبارک ولایت فقیه به عالم معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ابراز داشت: امروز پس از گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی ایران، برخی از جوامع اسلامی به هویت اصلی خود بازگشته و از جریان مقاومت به عنوان یک نسخه شفابخش از حرکت و جریان امام راحل برای مقابله با نظام سلطه استفاده کرده؛ از آن درس سیاسی و دینی گرفته و دشمنان را به چالش کشانده اند.

 وی خاطرنشان ساخت: امام خودباوری را به مردم ایران و بلکه مسلمانان جهان بخشید تا بتوانند با تکیه بر اسلام ناب، حکومت اسلامی را تشکیل داده و سبب صلح و آرامش در جوامع گردند.

مدیر حوزه علمیه ایلام تصریح کرد: امروز حرکت سیاسی و اجتماعی امام راحل پس از فوت ایشان از سوی رهبر معظم انقلاب پیگیری شده و معظم له با نقش معنوی و سیاسی خود توانستند حکومت ولایت فقیه را به دنیا معرفی نموده و به عنوان سدی بزرگ در مقابل نظام سلطه قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی بیان داشت: امروز دشمنان به دنبال کم رنگ جلوه دادن اصل مترقی ولایت فقیه بوده و تخریب آن را در دستور کار خود قرار داده اند و ما باید با عرضه صحیح سیره امام راحل و اندیشه های مبارک رهبر معظم انقلاب برای جوانان، این عزیزان را از گرفتاری در تبلیغات منفی دشمن آگاه سازیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha